تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های جودو ایران و عراق امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسیون‌های جودو ایران و عراق امضا شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو، در جلسه روسای فدراسیون‌های جودو دو کشور ایران و عراق که امروز یک شنبه 24 بهمن ماه 1400 در محل فدراسیون برگزار شد، تفاهم ‌نامه همکاری‌های بلند مدت فیمابین به امضا رسید.

در راستای افزایش همکاری ورزش بین دو کشور ایران و عراق مسئولان کمیته ملی المپیک کشور عراق به همراه جمعی از روسای فدراسیون های ورزشی این کشور به ایران سفر کردند.

 به همین دلیل سمیر صادق خضیر رئیس فدراسیون جودو عراق  نیز که  به تهران سفر کرده، امروز یک شنبه با آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و دیگر مسولان این فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد.

سمیر صادق خضیر با حضور در فدراسیون جودو کشورمان و پس از دیدار با میراسماعیلی، در مورد همکاری های بیشتر دو فدراسیون با هم گفت وگو کردند.

در این جلسه با حضور صابر گرایلی سرپرست نایب رئیسی، صدیقه کعی زاده دبیرکل فدراسیون، مریم بهاروند سرپرست نایب رئیسی بانوان، استاد کیهان پیشکسوت جودو و... تفاهم نامه ای بین دو طرفین امضا شد، مبنی براینکه تیم های ملی جودو ایران و عراق در کمپ مشترک حضور داشته باشند.

اعزام و حضور مدرسین ایرانی در کشور عراق، تبادل فنی بین دو کشور، کمک فدراسیون جودو ایران برای تجهیز سخت افزاری فدراسیون جودوی کشور عراق از جمله مباحثی بود که در جلسه امروز روسای فدراسیون ها در مورد آن  به تفاهم رسیدند.

۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.