به منظور گرامیداشت دهه فجر؛ برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی پیشگیری از غرق شدگی

به منظور گرامیداشت دهه فجر؛ برگزاری مسابقه بزرگ نقاشی پیشگیری از غرق شدگی
رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه گرامیداشت دهه فجر در مورد شرایط و اهداف آن توضیح داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون نجات غریق و غواصی، کمیته پیشگیری از غرق شدگی این فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برای اولین بار اقدام به برگزاری مسابقه هنری کرده است.
 
این مسابقه برای رده های سنی ٢ تا ٥ سال، ٦ تا ٩ سال، ١٠ تا ١٢ سال، ١٣ تا ١٥ سال و ١٦ سال به بالا در نظر گرفته شده است ضمن اینکه مهلت ارسال آثار از ١٠ بهمن ماه آغاز شده و تا ٢٦ بهمن ماه ادامه دارد.
 
بیژن پیریایی مسئول کمیته پیشگیری از غرق شدگی با تاکید بر اینکه رویکرد و اهداف این کمیته برای کاهش آمار مغروقین گفت: مسابقه موردنظر هم در راستای رشد و پرورش فرهنگ ایمنی در آب و با هدف آموزش همگانی در خصوص خطرات اماکن آبی طراحی و به مرحله اجرا رسید.
 
وی با یادآوری پویش "قرن بدون غریق" و اینکه مسابقه  "نقاشی پیشگیری از غرق شدگی" بخشی از این پویش است، خاطرنشان کرد که "پیشگیری از غرق شدگی، "خطرات اماکن آبی"، "ایمنی در آب" و "شنای ایمن" چهار محور در نظر گرفته شده برای این مسابقه است ضمن اینکه ارسال آثار از طریق سایت فدراسیون (DP.Lifesaving.ir)امکان پذیر است.
 
به گفته پیریایی،  وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ورزش های دانش آموزی و سازمان بهزیستی کل کشور از جمله نهادهای حامی و همراه در اجرای این مسابقه هستند.
 
رئیس کمیته پیشگیری از غرق شدگی تاکید کرد: برخی هنرمندان و چهره های فعال در عرصه کودک و نوجوان نیز با انتشار پوستر این مسابقه به این پویش پیوسته اند.
ضمن اینکه  سه مجموعه تجاری و صنعتی برای حمایت از این مسابقه اعلام آمادگی کرده اند که در حال مذاکره با آنها هستیم.
 
پیریایی از تمام ارگان ها، افراد و رسانه هایی که در این زمینه برای خود مسئولیت اجتماعی قائل هستند دعوت کرد تا پیشگام در همراهی کمیته پیشگیری از غرق شدگی و اجرای مسابقه هنری موردنظر باشند.
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.