یک ایرانی رئیس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد

یک ایرانی رئیس اسکیت اینلاین هاکی آسیا شد

رئیس فدراسیون جهانی اسکیت با صدور حکمی رامین عتیقه چی را به عنوان رئیس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ساباتینو آراکو، رامین عتیقه‌چی که فعالیت بین‌المللی خود را از سال ۸۳ آغاز کرد و در سال ۸۸ به عضویت کمیسیون داوران فدراسیون جهانی درآمد بعنوان رئیس کمیته اسکیت اینلاین هاکی منصوب کرد.

عتیقه چی سابقه ۷ سال متوالی قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، قضاوت فینال مسابقات World Games ۲۰۱۳ بین تیم‌های آمریکا و ایتالیا را به عنوان سرداور در کارنامه خود دارد و از فروردین ۱۳۹۶ تاکنون عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت است.

دبیر کل سابق فدراسیون اسکیت دوره‌های داوری اینلاین هاکی و آیس هاکی خود را در کشور‌های هنگ‌کنگ، آلمان، آمریکا و کانادا گذرانده است.

در بخشی از متن حکم ساباتینو آراکو، ریاست فدراسیون جهانی آمده است:
آقای رامین عتیقه‌چی عزیز
با کمال میل می‌خواهم انتصاب شما به عنوان رئیس کمیسیون اینلاین هاکی قاره آسیا و همچنین عضویت در کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت را تا پایان زمان ریاست خود در فدراسیون جهانی اسکیت اعلام نمایم.

مطمئن هستم که شما می‌توانید نقش بسزایی در فدراسیون جهانی اسکیت و رشته اینلاین هاکی داشته باشید. برای شما در توسعه این رشته مهیج آرزوی موفقیت دارم.

ماموریت شما که همراه با شور و هیجان است، مسئولیت بزرگی می‌باشد که علاوه بر توسعه رشته‌ای که شما مسئول آن هستید، باعث رشد فدراسیون جهانی اسکیت در جهان و در قاره آسیا خواهد بود. من مطمئن هستم که همراه با اعضای تیم خود به نتایج عالی خواهید رسید.

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.