دکتر نوروزی خبر داد؛ اجرای دو طرح سراسری تحت عنوان "پزشکی ورزشی و فجر انقلاب"

دکتر نوروزی خبر داد؛ اجرای دو طرح سراسری تحت عنوان "پزشکی ورزشی و فجر انقلاب"
دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از اجرای دو طرح سراسری این فدراسیون به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر نوروزی ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت:مجموعه ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی همچون سال های گذشته حضور پررنگی در آیین های مختلف گرامیداشت این ایام خواهند داشت و علاوه بر این ویژه برنامه سراسری فدراسیون تحت عنوان پزشکی ورزشی و فجر انقلاب نیز اجرا خواهد شد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، ادامه داد:در این راستا با توجه به زنگ خطر اوج گیری سویه امیکرون کرونا و با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار بازرسی هایی که همواره از اماکن و باشگاه های ورزشی به عمل می آید، روز ۱۷ بهمن ماه با همراهی ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور طرح سراسری بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی را با رویکرد اهمیت و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می کنیم.

وی ادامه داد: دیگر طرح سراسری ما که با عنایت به رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران اجرا خواهد شد، طرح سراسری برپایی ایستگاه رایگان تندرستی با رویکرد ترویج ورزش همگانی خواهد بود که در این طرح خدمات رایگانی همچون کنترل فشارخون، تست قند خون، مشاوره های پزشکی و... به صورت رایگان به عموم ارائه خواهد شد.


۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۲:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.