جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی؛دکتر سجادی : زمینه همکاری های مشترک با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می کنیم

جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی؛دکتر سجادی : زمینه همکاری های مشترک با کشورهای توسعه یافته در ورزش را ایجاد می کنیم
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان درجلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی که با حضور سفیر چین برگزار شد ، دکتر سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می کند، گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه یافته در ورزش، از جمله کشورچین ،زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم .
وی در ادامه به نشستهای اخیر خود و مسوولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره کرد و اظهار داشت : جلسات برگزار شده دستاوردهای بسیار خوبی درپی داشت که قطعا در کوتاهترین زمان ، کارهای بزرگی را در دوحوزه ورزش و جوانان باهمکاری های مشترک، اجرایی خواهیم کرد .
وزیر ورزش و جوانان در ادامه در توضیحاتی را در خصوص نشست امروز ستاد عالی بازی های المپیک ف پارالمپیک و اسیایی و پاراسیایی ارائه کرد و اظهار داشت : برای حضور موفق در المپیک زمستانی چین و بازی های اسیایی هانگژو باید بررسی ها دقیق و کارشناسانه باشد .
وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در هفته های اخیر بیان کرد : این نتاج می تواند فرصت خوبی برای ارزیابی ها باشد، ضمن اینکه تاکید می کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد شود .
دکتر سید حمید سجادی درخصوص حضور موفق در المپیک ها و بازی های اسیایی و پاراسیایی حضور کیفی کاروان ورزشی ایران با هدف کسب افتخار برای ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در نظر داریم تیم ها و ورزشکارانی را به این رویدادها اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقا رنکینگ را داشته باشند .
وی در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در این رویدادها را بسیار مهم برای وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: در تعدادی از رشته ها ورزشی ، بانوان ما شانس کسب مدال دارند و در برخی از رشته ها نیز در مسیر موفقیت و ارتقا قرار دارند که این نکات باید در اعزام های برون مرزی مورد توجه قراربگیرد .
وزیر ورزش وجوانان تصریح کرد : باور داریم که بانوان کشورمان می توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزيز داشته باشند بنابراین معاونت امور بانوان و اعضا ستاد باید نگاه ویژه ای به این بخش از ورزش داشته باشند .
در این نشست دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک نقطه نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی های اسیایی و پاراسیایی گوانگژو ارائه کردند .
علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران اعزامی به بازی های اسیایی گزارشی در خصوص رشته هایی که شانس اعزام دارند ارائه کردند .
۹ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.