"سالار بوشهر" صدرنشین دور رفت لیگ بیس بال کشور شد

"سالار بوشهر" صدرنشین دور رفت لیگ بیس بال کشور شد
مرحله رفت فصل جدید مسابقات لیگ بیس بال کشور که با شرکت 6 تیم در بوشهر برگزار شد با صدرنشینی تیم "سالار بوشهر" به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها با حضور تیمهای طیف تهران، سالار بوشهر، مقاومت گیلان، خراسان رضوی، آرتان قم و اصفهان به مدت 7 روز برگزار شد که در نهایت تیم "سالار" با هدایت "علی امامزاده ای" با کسب 4 برد و یک باخت به عنوان صدرنشین مسابقات معرفی شد.
تیم خراسان رضوی به عنوان پدیده این رقابتها با سرمربیگری "سید عادل مشیریان" هم صاحب 4 برد و یک شکست شد ولی بدلیل باخت در بازی رو در رو مقابل سالار بوشهر در جایگاه دوم ایستاد.
تیم طیف تهران یکی دیگر از مدعیان این رقابتها تحت هدایت "مهرداد حاجیان" با کسب 3 پیروزی و دو باخت در ردیف سوم قرار گرفت.
تیم پرتلاش مقاومت گیلان که "کیان ندافی" را به عنوان سرمربی در اختیار داشت با 2 برد و 3 باخت در جایگاه چهارم جدول ایستاد، تیم با انگیزه آرتان قم با هدایت محمد صفدری با دو برد و سه باخت، پنجم  و تیم جوان و سختکوش اصفهان با هدایت "پیام شوکت صدری" با وجود نمایش قابل توجه در این رقابتها و بخاطر کمبود تجربه بازیکنانش با 5 باخت در انتهای جدول قرار گرفت.
این رقابتها به میزبانی هیات انجمنهای ورزشی استان بوشهر با مدیریت "سید علی اکبرمهیمنی" به عنوان سرپرست مسابقات و باشگاه بیس بال سالار بوشهر با مدیریت "علی امامزاده ای" و حمایت کمیته بیس بال استان بوشهر با مسئولیت "امیر بختیاری لقب" برگزار شد.
گفتنی است دور برگشت لیگ بیس بال کشور اوایل سال آینده برگزار می شود و در مجموع دو مرحله رفت و برگشت قهرمان این رقابتها مشخص خواهد شد.
۲۲ دی ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.