به منظور حضوری موفق در بازی های آسیایی هانگژو؛ نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های والیبال، بسکتبال و تیروکمان برگزار شد

به منظور حضوری موفق در بازی های آسیایی هانگژو؛ نشست کادر سرپرستی با مسئولان فدراسیون های والیبال، بسکتبال و تیروکمان برگزار شد
در ادامه نشست های کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو چین با مسئولان رشته های نامزد حضور در این بازی ها، امروز (سه شنبه 23 آذر ماه) نشستی با مسئولان والیبال، بسکتبال و تیر و کمان در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست دکتر نصراله سجادی مشاور عالی رئیس کمیته ،پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، علیرضا رحیمی عضو هیئت اجرایی و جمعی از مدیران کمیته به همراه مسئولان و کادر فنی رشته های  والیبال، بسکتبال و تیروکمان حضور داشتند.

 در نشست های امروز ابتدا پیمان فخری سرپرست کاروان کتابچه دستورالعمل ستاد برگزاری بازی ها را که پیش از این برای فدراسیون ها ارسال شده است برای حاضرین مرور کرد؛ این کتابچه شامل قوانین، مقررات، اوزان ، مواد هر رشته و زمان برگزاری آن طبق روز و ساعت اعلام شده است.

همچنین در نشست کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو با رشته های  بسکتبال و والیبال دکتر سجادی و پیمان فخری ضمن تاکید بر سیاست های فنی کاروان در اعزام کاروان کیفی و رشته های مدال آوراظهار کردند که در بخش بانوان نگاه حمایتی خواهد بود و فقط بحث مدال آوری مطرح نیست و حمایت از بانوان را نیز در دستور کار داریم.

در ادامه این نشست از سوی مسئولان فدراسیون های بسکتبال و والیبال تاکید شد:  با توجه به کسب مدال طلا والیبال و نشان نقره بسکتبال اگر حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ادامه داشته باشد و بتوانیم در تورنمنت های پیش رو حضور داشته باشیم به طور قطع می توانیم در والیبال افتخارآفرینی را تکرار و در بسکتبال ضمن تکرار نتیجه آنرا ارتقاء بخشیم.

همچنین در نشست با فدراسیون های بسکتبال و والیبال، مسئولان رشته های مذکور درخواست داشتند با توجه به اینکه حضور تیم های بانوان در بازی های آسیایی ضمن نمایش توانایی بانوان تاثیر و نتایج مثبتی در بدنه این دو رشته خواهد داشت و به طور حتم باعث جهش والیبال و بسکتبال در سطح کشور خواهد شد.

در نشست بعدی کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو با فدراسیون تیراندازی با کمان، مسئولان و کادر فنی این فدراسیون مطرح کردند :  برای حضور در مسابقات جوانگرایی و شایسته سالاری را حاکم کردیم، به گونه ای که برای دعوت از کمانداران به اردو و همچنین برای اعزام رکوردهایی را در نظر گرفتیم و همین امر باعث شد که میانگین سنی نفرات دعوت شده به اردو و بالطبع ورزشکاران اعزامی به شدت پایین بیاید. و امیدواریم که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش از ما حمایت کنند تا بتوانیم این نسل جوان را برای بازی های آسیایی و المپیک پیش رو پرورش دهیم.

لازم به ذکر است :در نشست های کادر سرپرستی بازی های آسیایی هانگژو با فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی رئیس، فریبا محمدیان نایب رئیس و میلاد تقوی دبیر و پدیده بلورزاده مربی تیم ملی دختران والیبال حضور داشتند و از فدراسیون بسکتبال رامین طباطبایی رئیس، فریده شجاعی نایب رئیس، مصطفی هاشمی سرمربی و مسعود قاسمی مدیر فنی تیم های ملی بسکتبال حضور داشتند و در نشست با فدراسیون تیراندازی با کمان غلامرضا شعبانی بهار رئیس به همراه اسماعیل عبادی و بهزاد پاکزاد سرمربیان رشته های کامپوند و ریکرو حضور داشتند.


۲۳ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.