پیش به سوی المپیک نوجوانان؛فرنگی‌کار وزن 58 کیلوگرم: برای رسیدن به طلای سنگاپور هر مانعی را از پیش رویم بر می‌دارم

پیش به سوی المپیک نوجوانان؛فرنگی‌کار وزن 58 کیلوگرم: برای رسیدن به طلای سنگاپور هر مانعی را از پیش رویم بر می‌دارم
سید مرتضی انوشه، پیش از اعزام به مسابقات گزینشی المپیک نوجوانان سنگاپور گفت: هرچند از حریفان احتمالی خودم در ازبکستان شناخت چندانی ندارم ولی با تمرینات بسیار خوبی که انجام دادم در این رقابت‌ها به چیزی جز مدال طلا فکر نمی‌کنم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرنگی‌کار وزن 58 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: تا این لحظه تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم از نظر آمادگی جسمانی شرایط خوبی دارم و با تمرینات خاصی که در این اردو انجام داده‌ایم از نظر چابکی نیز در وضعیت خوبی هستم. هم‌اکنون احساس می‌کنم راحت‌تر کشتی می‌گیرم و امیدوارم با همین روند در مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور به روی تشک بروم.
وی افزود: در اردو مربیان من ناقوسی و جهاندیده هستند آن‌ها تا این لحظه برای من زحمات زیادی کشیده‌اند و امیدوارم در ازبکستان زحمات آن‌ها را جبران کنم.
این کشتی‌گیر نوجوان خوزستانی در ادامه تصریح کرد: در خاک بهتر از سرپا کشتی می‌گیرم و اجرای فن من بهتر است ولی درصدد هستم با کمک مربیان در سرپا نیز شرایط خوبی را پیدا کنم.
سیدمرتضی انوشه در پایان خاطرنشان کرد: من فقط به طلای المپیک نوجوانان سنگاپور فکر می‌کنم، برای رسیدن به این هدف نیز هر مانعی را از پیش رویم بر می‌دارم. مسابقات ازبکستان یکی از این موانع است که امیدوارم با عبور از آن جواز حضور در سنگاپور را کسب کنم.

۴ اردیبهشت ۱۳۸۹ ۱۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.