شاهکار حسین وفایی در مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان

شاهکار حسین وفایی در مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان

ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد مارک سلبی نفر برتر رنکینگ دنیای اسنوکر را با نتیجه ۶  بر ۲ شکست دهد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس؛ مسابقات اسنوکر قهرمانی انگلستان ۲۰۲۱ (CAZOO UK) از ۲۳ نوامبر در حال برگزاری است و در یکی از حساس ترین مسابقات این دوره، حسین وفایی به مصاف مارک سلبی نفر برتر رنکینگ جهانی اسنوکر رفت که موفق شد حریف خود را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست دهد و راهی مرحله بعدی مسابقات شود.

حسین وفایی در مرحله قبل نیز، پنگ جونژو ۲۱ ساله از کشور چین را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد. در ادامه این دوره از مسابقات قهرمانی انگلستان وفایی در مقابل گودونگ دیگر نماینده کشور چین خواهد رفت. این مسابقه سه شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

مسابقات قهرمانی انگلستان یکی از معتبرترین رقابت های دنیای اسنوکر است که از ۲۳ نوامبر لغایت ۵ دسامبر در انگلستان برگزار می شود. لازم به ذکر است که رابرترسون در مرحله قبل از دور مسابقات کنار رفت و حذف شد. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها بود که در فینال ۲۰۲۰ جاد ترامپ را با نتیجه ۱۰–۹ شکست داد.

۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۱:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.