برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک
سی و هشتمین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک روز گذشته (سه شنبه 25 آبان) در محل کمیته با حضور اکثریت اعضای کمیسیون و میهمانان از جمله دکتر میرجلیلی رئیس بسیج ورزشکاران و خانم شیخ مرادی مسئول بسیج ورزش بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، درابتدای سی و هشتمین نشست کمیسیون زنان و ورزش دکتر فرهادی زاد پیرامون جشنواره انتخاب "بانوی اخلاق در ورزش"  با هدف توجه به اخلاق و جوانمردی در ورزش و الگوسازی و ترویج فرهنگ اخلاق مداری، مباحثی را مطرح کرد تا میهمانان جلسه در جریان موضوع قرار گیرند و چگونگی استفاده از ظرفیت میهمانان (نهاد بسیج) در جشنواره مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه دکتر میرجلیلی (رئیس بسیج ورزشکاران) ضمن تقدیر از این قبیل فعالیت های فرهنگی که به همت کمیته ملی المپیک برگزار می شود، به نقش الگویی ورزشکاران اخلاق مدار پرداخت و مقرر شد بسیج ورزشکاران از مربیان برتر (40 نفر) با اهداء هزینه یک سفر معنوی (مشهد مقدس) قدردانی کند.

همچنین در ادامه مقرر شد تا شورای هماهنگی متشکل از 5 نفر از اعضاء کمیسیون زنان به انتخاب اکثریت اعضاء کمیسیون به همراه نایب رئیس کمیته ملی المپیک، معاونت توسعه ورزش بانوان، نماینده بسیج ورزشکاران، نماینده حراست و دو نفر از پیشکسوتان ورزش بانوان بمنظور انتخاب نفرات برترجشنواره تشکیل شود.

درپایان مباحثی درخصوص چگونگی برگزاری جشنواره، تبلیغات، جوایز و کلیات آن مورد بررسی قرار گرفت.
۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.