دکتر نوروزی خبر داد؛اجرای دومین پویش نذرخون با همکاری فدراسیون های ورزشی و سازمان بسیج ورزشکاران در روز ۲۹ آبان

دکتر نوروزی خبر داد؛اجرای دومین پویش نذرخون با همکاری فدراسیون های ورزشی و سازمان بسیج ورزشکاران در روز ۲۹ آبان

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به اجرای موفق پویش نذرخون جامعه ورزش و جوانان در روز سی و یکم شهریورماه، از اجرای دومین پویش با همکاری این فدراسیون، سازمان بسیج ورزشکاران و چند فدراسیون ورزشی در روز شنبه ۲۹ آبان ماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی اظهار داشت: با توجه به اعلام مجدد سازمان انتقال خون و کمبود ذخایر بانک خونی کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی وظیفه خود دانست با همراهی جامعه ورزش بار دیگر پویش نذرخون راه اندازی کند.

در این راستا با همراهی سازمان بسیج ورزشکاران و شماری از فدراسیون های ورزشی از جمله فدراسیون ورزش های همگانی، فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، فدراسیون ورزش های زورخانه ای پهلوانی و تربیت بدنی بسیج، این مهم روز شنبه ۲۹ آبان ماه همزمان با هفته بسیج مستضعفین در سراسر کشور اجرا می شود.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: در این راستا هماهنگی های لازم با سازمان انتقال خون انجام شده است و تمام پایگاه های اهدای خون در سراسر کشور در این روز آماده پذیرش جامعه ورزش و جوانان و بسیجیان ورزشکار خواهند بود. در تهران نیز در پایگاه سازمان انتقال خون تهران واقع در خیابان وصال شیرازی تقاطع آیت الله طالقانی هماهنگی لازم برای دریافت خون ورزشکاران عزیز به عمل آمده است و امیدواریم شاهد مشارکت خوبی در این روز باشیم.

۲۴ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.