تمجید رئیس کمیسیون جهانی از رئیس ایرانی کمیته "ورزش برای همه" ؛ جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد

تمجید رئیس کمیسیون جهانی از رئیس ایرانی کمیته "ورزش برای همه" ؛ جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور ایلخان نوری برگزار شد
نشست وبیناری کمیته‌های مختلف کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات‌غریق با حضور رئیس ایرانی کمیته ''ورزش برای همه'' تشکیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی نجات غریق با حضور روسای کمیته‌های مختلف این کمیسیون امروز به صورت وبیناری برگزار شد که ایلخان نوری عضو ایرانی و رئیس کمیته "ورزش برای همه" نیز در این جلسه شرکت داشت.
ریاست این جلسه را گراهام فورد رئیس فدراسیون جهانی نجات‌غریق برعهده داشت.
برگزاری مسابقات جهانی ٢٠٢٢ ایتالیا یکی از بحث‌های اصلی جلسه بود که مورد بررسی اعضای حاضر در وبینار قرار گرفت و مهم‌ترین آن تغییر قوانین این مسابقات و همچنین مقابله با پاندمی کرونا برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات جهانی نجات‌غریق بود.
موضوع دیگر جلسه به گزارش کمیته‌ها اختصاص یافت که در این بین گزارش کمیته "ورزش برای همه" که ریاست آن برعهده ایلخان نوری است مورد توجه و تشویق "دیو تامسون" رئیس کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی قرار گرفت.
لازم به توضیح است ایلخان نوری رئیس پیشین فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران، علاوه بر ریاست کمیته "ورزش برای همه" فدراسیون جهانی، ۴ کرسی بین‌المللی دیگر نیز در اختیار دارد.
عضویت در کمیسیون ورزش فدراسیون جهانی، مشاور رئیس فدراسیون آسیا و اقیانوسیه، رئیس توسعه نجات غریق منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی و عضو کمیته فنی فدراسیون جهانی غواصی CMAS از دیگر کرسی‌های بین‌المللی است که ایلخان نوری برعهده دارد.
۲۳ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.