کمپ تیمهای ملی بیس بال در مجموعه انقلاب کرج راه اندازی می شود

کمپ تیمهای ملی بیس بال در مجموعه انقلاب کرج راه اندازی می شود

هومن منصوریان رییس انجمن بیس بال و سافت بال کشور گفت:برای توسعه بیس بال در کشور نیاز مبرم داریم که چند آکادمی تاسیس کنیم و در تلاش هستیم که در مجموعه انقلاب کرج کمپ تیمهای ملی راه اندازی نماییم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، وی با بیان این مطلب اظهار داشت:بیش از دوسال و نیم است که پیگیر تعیین وضعیت زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب کرج هستیم و یک طرح جامع و کامل را برای تاسیس و راه اندازی این کمپ به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ارائه داده ایم ولی متاسفانه بارها با موانع مختلف مواجه شده ایم و این بیشتر بخاطر تغییرات در مدیریت این اداره بوده است.
منصوریان در خصوص شرایط واگذاری این مجموعه تصریح کرد:وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده چون زمین این مجموعه معارض دارد و در مبحث شهری اجازه واگذاری به بخش خصوصی فراهم نیست ، گرچه اداره کل با تصمیم جناب جانعلی مدیر کل این حوزه تصمیم داشت که سیستم اداری این مجموعه را به یکی از تیمهای فوتبال واگذار کند ولی با مخالفت و پیگیری های ما این موضوع منتفی شد.
وی افزود: بهرحال در شرایط جدید قرار است که اداره کل این مجموعه را به هیات انجمنهای ورزشی استان البرز واگذار نماید و ما از طریق هیات برای گرفتن این مجموعه و تجهیز و تاسیس کمپ تیمهای ملی بیس بال اقدام خواهیم کرد که در اینخصوص بزودی جلسه ای با هیات انجمنهای ورزشی برگزار می کنیم تا شرایط واگذاری را بررسی کنیم.
رییس انجمن بیس بال و سافت بال ایران با تاکید بر لزوم حمایت دستگاه ورزش کشور از راه اندازی این پروژه گفت: بیس بال یک رشته المپیکی است و لازم است که این رشته پرمخاطب حداقل یک مکان و جایگاه برای تیمهای ملی خود داشته باشد و از وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان البرز و هیات انجمنهای ورزشی این استان درخواست دارم که در اینراه ما را حمایت کنند تا سرپناهی برای بیس بالیست های ملی پوش کشورمان احداث کنیم.
وی در خصوص وضعیت چمن این مجموعه اذعان داشت: زمین چمن این استادیوم قابلیت بازی بیس بال را دارد و حتی ما از یک تیم کارشناسی که مسئولیت ارزیابی ورزشگاه آزادی تهران را داشته درخواست کردیم که شرایط چمن را بررسی کند و فقط بعضی از نقاط این زمین نیاز به اصلاحات دارد که قطعا این نقایص را برطرف خواهیم کرد.

۱۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.