مسابقات دواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰ به میزبانی اصفهان برگزار شد

مسابقات دواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰ به میزبانی اصفهان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ترای اتلون؛ مسابقات دواتلون قهرمانی کشور آقایان ۱۴۰۰ ظهر  گرامی داشت هفته تربیت بدنی امروز سه شنبه ۴ آبان ماه برای سومین سال متوالی به میربانی اصفهان و پایگاه چهارم هوانیروز این شهر برگزار شد.

این مسابقات با شرکت بیش از ۵۰ نفر از برترین ورزشکاران دواتلون از ۱۵ استان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان و در رده بزرگسالان منصور عبدی از کردستان زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و با زمان ۵۸:۱۶ صاحب مدال طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد. پس از وی محمدحسین طیبی از تهران با زمان ۱:۰۰:۰۵ در جایگاه دوم ایستاد و سید محمد حسینی از گلستان با زمان ۱:۰۰:۲۶ بر سکوی سوم قرار گرفت.

در رده سنی جوانان نیز محمدیاسر سجاد از استان‌ میزبان با رکورد ۱:۰۲:۳۹ قهرمان شد و پوریا شامی از زنجان با ۲۰ ثانیه اختلاف دوم شد و فرید هادی پور از چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۰۵:۱۲ در رده سوم ایستاد.

در بخش تیمی این رقابت ها این استان گلستان بود که با ثبت زمان ۲:۰۳:۱۰ به مقام قهرمانی رده بزرگسالان دست یافت و استان های اصفهان و کردستان نیز به ترتیب با زمان های ۲:۰۵:۰۶ و ۲:۰۹:۱۸ در رده های دوم و سوم ایستادند.

در رقابت تیمی رده سنی جوانان، این زنجانی ها بودند که موفق تر عمل کردند و با زمان ۲:۰۸:۳۰ به مقام قهرمانی دست یافتند، پس از زنجان استان اصفهان با زمان ۲:۰۹:۳۷ دوم شد و عنوان سوم نیز به استان آذربایجان شرقی با زمان ۲:۱۴:۱۸ دست یافت.

۵ آبان ۱۴۰۰ ۰۸:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.