به منظور حضور در بازی های پارآسیایی بحرین:تیم ملی پاراتکواندو جوانان در آزمون های قلبی و عروقی آکادمی ملی المپیک

به منظور حضور در بازی های پارآسیایی بحرین:تیم ملی پاراتکواندو جوانان در آزمون های قلبی و عروقی آکادمی ملی المپیک


اردونشینان تیم های ملی پاراتکواندو آقایان و بانوان در رده سنی جوانان که آماده حضور در رقابت های پارآسیایی می شوند، در آزمون های قلبی و عروقی دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام درخواست مسئولین فدراسیون تکواندو و انجام هماهنگی های لازم با دپارتمان قلب و عروق آکادمی ملی المپیک، هوگوپوشان تیم ملی پاراتکواندو جوانان که از ابتدای مهرماه تمرینات آماده سازی خود را به جهت حضور در بازی های پارآسیایی در مرکز جهانی تکواندو آغاز کرده‌اند، در آزمون‌های قلبی و عروقی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
تاریخچه پزشکی، اکوکاردیوگرافی، الکترو کاردیوگرافی، تست ورزش و معاینه فیزیکی، عناوین آزمون هایی بود که اعضای این دو تیم در آن شرکت کردند.
رزا ابراهیمی، رومینا چمسوروکی، مریم عبدالله پور و سحر قنبری پاراتکواندوکاران خانم و مهدی داتلی بیگی، مهدی داناییان، محمد شانظری و حسین میرزایی در بخش آقایان و در غیاب کیان کریمی دیگر اردونشین این تیم، اعضای این دو تیم را در آزمون های ذکر شده تشکیل دادند.
گفتنی است هدایت بانوان پاراتکواندوکار برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی به عنوان مربی است و پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی تمرینات آقایان را در این اردوها زیر نظر دارند.
لازم به ذکر است چهارمین دوره بازی های پارآسیایی جوانان 2021 ، در دو گروه مردان و زنان، طی روزهای 11 تا 15 آذرماه و به میزبانی بحرین برگزار می شود.
۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.