در حاشیه اجلاس آنوک صورت گرفت؛ دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک ازبکستان

در حاشیه اجلاس آنوک صورت گرفت؛ دیدار رئیس کمیته ملی المپیک با دبیرکل کمیته ملی المپیک ازبکستان
در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس آنوک ( انجمن کمیته های ملی المپیک جهان) رئیس کمیته ملی المپیک ایران و دبیر کل کمیته ملی المپیک ازبکستان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در دیدار با اوبیک کاسیموف دبیرکل کمیته ملی المپیک ازبکستان ضمن اشاره به اشتراکات فرهنگی و تاریخی دو کشورتاکید کرد به واسطه همین مشترکات فرهنگی، جا دارد تا فعالیت ها و ارتباطات ورزشی دو کشور گسترش پیدا کند.
وی در ادامه تصریح کرد: قطعا دو کشور ایران و ازبکستان می توانند در رشته های مختلف ورزشی ضمن برگزاری اردو های مشترک و حضور در تورنمنت های یکدیگر کمک بسزایی در ارتقاء ورزش همدیگر داشته باشند و ایران این آمادگی را دارد در زمینه تبادل مربی و مدرس همکاری خوبی با ازبکستان داشته باشد.
در ادامه دبیر کل کمیته ملی المپیک ازبکستان خاطر نشان کرد: ورزش ایران در برخی رشته های جزو قدرتهای جهانی بوده و از نزدیک عملکرد ورزشکاران شما را در بازیهای آسیایی و المپیک دیده ام و ما هم این آمادگی را داریم تا بتوانیم به منظور بهره مندی از پتانسیلهای ورزشی دو کشور در زمینه تبادل مربی و ورزشکار برگزاری دوره های آموزشی وهمچنین اردوهای مشترک به یکدیگر کمک کنیم.
۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.