رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با مقامات کمیته بین المللی المپیک(IOC) دیدار کرد

رییس کمیته ملی المپیک کشورمان با مقامات کمیته بین المللی المپیک(IOC) دیدار کرد
جلسه مشترک مقامات کمیته بین المللی المپیک و رییس کمیته ملی المپیک کشورمان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  در این نشست مشترک که با حضور دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک ،محمد علیپور عضو هیات اجرایی، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته با مقامات ارشد IOC برگزار شد، طرفین در خصوص ۴ محور اساسی به بحث و گفتگو پرداختند . 
 
نخست گزارشی از پیشرفت های ورزش قهرمانی در ایران و توسعه رشته های مدال اور در المپیک ۲۰۲۰(کاراته-تیراندازی) توسط دکتر صالحی امیری ارایه گردید که طی آن ایران به عنوان نخستین کشور در منطقه  و چهارمین کشور در آسیا معرفی شد . 
 
در بخش بعدی انتظارات ایران برای تداوم حمایت همه جانبه مالی و حقوقی کمیته بین المللی المپیک(IOC) از ورزش قهرمانی ایران جهت حضور مقتدرانه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت . 
 
 در ادامه این نشست مسئولین ورزش کشورمان خواستار ابهام زدایی در برخی از مسائل مطروحه که عمدتا ناشی از تحریک عوامل بیگانه و متواریشکل می گیرد ، شدند و همچنین منابع اطلاعاتی کمیته بین المللی المپیک که عمدتا تحت تاثیر عملیات روانی دشمنان نظام می‌باشد، مورد نقد قرار گرفت .
 
در پایان مقامات ارشد کمیته بین المللی المپیک(IOC) بر حمایت حداکثری از کمیته ملی المپیک و مثبت ارزیابی کردن گفتگو های دوجانبه تاکید داشتند و خواستار اجرایی شدن  منشور المپیک بعنوان تنها سند مورد اجماع جامعه جهانی ورزش شدند.
۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.