سومین نشست ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با حضور نمایندگان فدراسیون های کوهنوردی، شنا و انجمن های ورزشی برگزار شد

سومین نشست ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با حضور نمایندگان فدراسیون های کوهنوردی، شنا و انجمن های ورزشی برگزار شد
در ادامه برگزاری جلسات ستاد فنی و عملیاتی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با فدراسیون ها، سومین نشست این ستاد با حضور روساء و نمایندگان فدراسیون های کوهنوردی، شنا، انجمن های ورزشی به همراه مسئولان انجمن های کیک بوکسینگ و موی تای برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این نشست ها بطور مجزا و با حضور دکتر نصراله سجادی، دکتر مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش، پیمان فخری مدیر مرکز نظارت بر تیم های ملی ، دکتر اصغر رحیمی، هادی ساعی عضو هیات اجرایی، دکتر رغبتی، و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک و با شرکت روسای فدراسیون های کوهنوردی، شنا و انجمن های ورزشی به همراه  مسئولان انجمن های کیک بوکسینگ و موی تای برگزار شد.

 نشست ها به ترتیب با روسای فدراسیون ها و انجمن های کوهنوردی، شنا ،انجمن های ورزشی (کیک بوکسینگ و موی تای) به همراه مدیران و مربیان تیم های ملی رشته های مذکور برگزار شد.
لازم به ذکر است در این نشست ها نمایندگان فدراسیون ها و رشته های ورزشی از حضورشان در بازی های آسیایی داخل سالن دفاع کردند و از آنجاییکه اکثر آنان در دوره های قبل  مدال کسب کردند اصرار داشتند تا در این دوره نیز با تیم کامل در این رقابت ها حاضر شوند ، اما با توجه به سیاستی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در پیش گرفته است تا تیم ها به شکل کیفی اعزام شوند تلاش ستادفنی بازی های آسیایی داخل سالن  بر این است که نفراتی که بالای 70 تا 80 درصد شانس کسب مدال طلا دارند به این بازی ها اعزام شوند.

کوهنوردی

پیش از این ستاد فنی بازیهای آسیایی داخل سالن و رزمی با مسئولان فدراسیون های کاراته، تکواندو، کشتی، ووشو(کوراش)، دوومیدانی و تیراندازی نشست برگزار کرد.
گفتنی است: ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی در 31 رشته ورزشی و 305   رویداد برگزار می‌شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش‌های هوایی و تک‌بال بصورت نمایشی است.
در این بازی‌ها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش‌بینی می‌شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازی‌ها از 45 کشور آسیایی حضور یابند.این بازی‌ها از 21 تا 29 اسفند در دو شهر بانکوک و چونبوری تایلند برگزار خواهد شد.

انجمن های ورزشی

۲۳ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.