ایران میزبان جام جهانی مهارت های انفرادی سپک تاکرا شد

ایران میزبان جام جهانی مهارت های انفرادی سپک تاکرا شد
فدراسیون جهانی سپک تاکرا با ارسال نامه ای رسمی رای به میزبانی ایران برای برگزاری رقابت های جام جهانی مهارت های انفرادی سپک تاکرا زیر ١٩ سال دختران و پسران در سال ٢٠٢١ که قرار است به شکل مجازی برگزار شود داد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  انجمن سپک تاکرا، در پی تلاش های انجمن سپک تاکرا ایران محمد علیپور ریاست فدراسیون انجمن های ورزشی و سهراب آزاد رییس  انجمن سپک تاکرا ایران میزبانی اولین دوره مسابقات جهانی مهارت های انفرادی سپک تاکرا که به شکل مجازی از تاریخ ١٨ الی ٢٨ مهرماه (١٨ الی ٢٨ اکتبر ٢٠٢١) سال جاری با نظارت فدراسیون جهانی این رشته برگزار خواهد شد بخاطر تجربیات موفق کشورمان  در برگزاری این شکل مسابقات در دوران شیوع کرونا در تمامی رده های سنی که مورد توجه کشورهای عضو فدراسیون جهانی و آسیایی قرار گرفت به ایران داده شد.
این در حالیست که کشورهایی چون هند، تایلند و کره جنوبی هم برای میزبانی این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.
قرار است به نفرات برتر (اول تا دهم) این مسابقات در دو بخش دختران و پسران و همچنین جوان‌ترین شرکت کننده جوایز نقدی دلاری اهدا شود.
همچنین 30 داور بین المللی و آسیایی از ایران قضاوت این رقابت های جالب و که برای اولین بار در سطح جهانی برگزار می شود بر عهده خواهند داشت.
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۱۶:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.