رئیس کمیته برگزاری توکیو2020: "المپیک عالی نبود اما حادثه ای نداشت

رئیس کمیته برگزاری توکیو2020: "المپیک عالی نبود اما حادثه ای نداشت
سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری بازی های معوق توکیو2020 در حاشیه مراسم اختتامیه بازی ها گفت که بازی های المپیک شاید به درجه عالی نرسید اما حادثه ای هم دربرنداشت.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملبی المپیک و به نقل از کیودونیوز، رئیس کمیته برگزاری المپیک توکیو گفت بازیها بدون حادثه بزرگ برگزار شد و علیرغم چالش های بی سابقه ناشی از همه گیری ویروس کرونا ، منبع امید برای جهان بود. در پایان 17 روز از بازی ها ، سیکو هاشیموتو گفت که بیشترین اولویت برای اطمینان از برگزاری رویداد به شیوه ای "ایمن و مطمئن" با ایجاد اقدامات مبارزه با ویروس است. با این حال ، وی از اعلام موفقیت آمیز بودن این رویداد با توجه به نزدیک شدن به پارالمپیک خودداری کرد.
هاشیموتو گفت تصمیم برای برگزاری اکثر مسابقات المپیک بدون تماشاگر ، هرچند "مایه تاسف" اما برای جلب حمایت عمومی از تصمیم ادامه بازی ها در زمانی که ژاپن هنوز برای مهار عفونت های کرونا تلاش می کند ، لازم است. هاشیموتو در یک کنفرانس مطبوعاتی نیز گفت: "ما با اولویت بندی ایمنی برگزاری بازی ها را به واقعیت رساندیم و اکنون به روز پایانی رسیده ایم بدون اینکه مشکلات بزرگی را ببینیم." هاشیموتو ساعاتی قبل از مراسم اختتامیه گفت: "قضاوت باید تا پس از اتمام همه مسابقات المپیک و پارالمپیک متوقف باشد. در این مرحله ، ما نمی توانیم آن را صد در صد موفقیت آمیز بنامیم." هاشیموتو گفت احزاب مربوطه ، از جمله دولت ژاپن و کمیته بین المللی پارالمپیک در خصوص حضور تماشاگران پارالمپیک از 24 آگوست "با دقت و در زمان مناسب" اعلام نظر خواهند کرد. 
 
۱۹ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.