المپیک توکیو 2020؛ فصیحی: این راه تازه شروع شده است/ رقبایم عجیب و غریب نیستند

المپیک توکیو 2020؛ فصیحی: این راه تازه شروع شده است/ رقبایم عجیب و غریب نیستند
دونده المپین کشورمان گفت: تجربه‌های خیلی خوبی از المپیک به دست آوردم و دیگر رقبا برایم عجیب و غریب نیستند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فرزانه فصیحی دونده المپیکی کشورمان پس از مسابقه خود با حریفان قدرش در دور مقدماتی اظهار کرد: مسابقه خوبی بود، المپیک میدان بزرگی است، انتظار نتیجه و تایم بهتر داشتم اما ان شالله به زودی بهتر می شوم، این راه تازه شروع شده است؛ به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی که در تهران داشتم را تکرار می کردم قطعا به نیمه نهایی راه پیدا می کردم.

 
وی در پاسخ به این سوال که شب گذشته خوب استراحت کرده و استرسی داشته یا خیر گفت:دیشب خوب بود اما قبل از این یک بار دویده بودم ولی به هر حالا تجربه اش بزرگ بود.
 
دونده کشورمان ادامه داد: خیلی برای این لحظه تلاش کردم و خوشحالم که اینجا بودم؛ هوا شرجی بود  و به خاطر راند قبلی خسته شدم.
 
وی در خصوص اینکه این آوردگاه برایش چطور بود عنوان کرد:المپیک برای من کسب تجربه بود و بزرگترین تجربه این میدان حضور درکنار خوبهای جهان هست.
 
فصیحی در مورد اینکه رویای او چه بوده تاکید کرد:رویای من همیشه رسیدن به المپیک بود و الان دیگه رسیدن به آن هیچی نیست و باید به رده های بالاتر بروم و رتبه ام بیشتر شود.
 
وی افزود:  رقبایم عجیب و غریب  و دست نیافتنی نیستند، آنان  مثل خودمان هستند.
 
وی در پاسخ به این سوال که اکنون بغض داری گفت: در حال حاضر خیلی خوبم.
 
فصیحی در خصوص اینکه اگر به عقب بازگردی چه چیزی را تغییر می دهی گفت: اگر به عقب بازگردم نمی دانم چه چیزی را عوض میکنم تا جایی که می توانستم تلاش کردم و یک جلسه تمرین از دست ندادم، تجربه کسب کردن آسان نیست اما درنهایت به المپیک رسیدم.
 
دونده کشورمان در خصوص اینکه برنامه اش برای بازی های آسیایی چیست گفت: برای بازی های آسیایی تلاشم بیشتر می شود و تا جایی که بتوانم تلاش میک نم مدال بگیرم.

 

۸ اَمرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.