المپیک توکیو 2020 ؛انیمیشن انگیزشی ارزشهای المپیک برای مراسم افتتاحیه

المپیک توکیو 2020 ؛انیمیشن انگیزشی ارزشهای المپیک برای مراسم افتتاحیه
فیلم کوتاه انیمیشن برگهای فردا "Tomorrow's Leaves" که ماه گذشته در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن آنسی رونمایی شد ، قرار است در افتتاحیه بازی های المپیک توکیو 2020 ، در سراسر جهان اکران شود.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  کمیته بین المللی المپیک، به سفارش بنیاد المپیک برای فرهنگ و میراث (OFCH) و تهیه کنندگی نامزد اسکار یوشیاکی نیشیمورا از استودیوی پونوک ، این فیلم دیدگاه تازه ای در مورد ارزشهای عالی ، دوستی و احترام در المپیک فراهم می کند. فیلم دست ساز شرکت انیمیشن پونوک استودیو از 23 جولای 2021 به بعد در اکران نمایشی محدود در توکیو و سراسر کشورهای جهان پخش خواهد شد. پس از موفقیت در بزرگترین جشنواره فیلم انیمیشن جهان ، "Tomorrow's Leaves" و نمایش جهانی در مراسم افتتاحیه جشنواره Annecy 2021 فرانسه ، این انیمیشن هم اکنون برای تماشا در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.
آنجلیتا تیو ، مدیر بنیاد المپیک برای فرهنگ و میراث در خصوص این فیلم گفت: " تلاش کردیم تا روحیه المپیک را با مخاطبان کاملا جدید ، به ویژه جوانان ، از طریق نوع دیگری از پروژه هنری گرامی بداریم. برای رسیدن به برنامه فرهنگی در توکیو 2020 ، تصمیم گرفتیم انیمیشن را برای بیان ارزشهای عالی ، دوستی و احترام المپیک کاوش کنیم. این فیلم با الهام از پیامی درباره اهمیت همکاری و مراقبت از محیط زیست ، یک اثر هنری برای الهام بخشیدن به نسل های آینده است". ین فیلم پیام معناداری در مورد همبستگی ، همکاری و محیط زیست دارد. در این فیلم پنج کودک از سرزمین های گوناگون حضور دارند که به عنوان فرستاده حضور یافته اند تا کشف کنند چرا ورود سالانه برگها پیام نگران کننده ای را به همراه دارد. فرستادگان با روح های کوچک هدایت می شوند و به سرزمینی دور می روند. هر نماینده نقاط قوت و آسیب پذیری خاص خود را دارد. آنها هنگام نزدیک شدن به مقصد ، با سرزمین های خائنانه و شرایط دشوار مواجه می شوند و باهم دیگر رقابت و از یکدیگر حمایت می کنند. آنها از طریق چالشهای ورزشی و قدرت متحد کننده ورزش ، ارزشهای بنیادی مثبتی را که در کنار یک بازی وجود دارد ، کشف می کنند.
 
۱ اَمرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.