المپیک توکیو 2020؛ در مراسم رونمایی از تمبر و نماد کاروان اعزامی به المپیک توکیو؛ از دکتر سلطانی فر تجلیل شد

المپیک توکیو 2020؛ در مراسم رونمایی از تمبر و نماد کاروان اعزامی به المپیک توکیو؛ از دکتر سلطانی فر تجلیل شد

آیین رونمایی از تمبر و نماد کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو 2020 و تجلیل از خادمان ورزش کشور عصر امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این مراسم با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، طاهره طاهریان نایب رئیس و دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، دکتر غفوری فرد،علیرضا رحیمی، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، مهین فرهادی زاد، ژاله فرامرزیان،حجت السلام نقویان،سردار قاسمی،داور زنی،محمود رشیدی،دکتر شعبانی بهار،صدیقی،باران چشمه،تیشه گران،سلیمانی، حسن رنگرز،نصراله پریچهر به همراه جمع دیگری از  معاونین،روسای فدراسیون ها و مدیر کل ورزش و جوانان استان هاامیر عارف نیا مسئول ستاد فرهنگی کاروان المپیک و جمعی از پیشکسوتان ورزش کشور برگزار شد.
در ابتدای مراسم که با مجری گری مازیار ناظمی برگزار شد از تمبر یادبود کاروان المپیک توسط دکتر سلطانی فر ، دکتر صالحی امیری، دکتر غفوری فرد، خسروی وفا و خانم طاهریان، رونمایی شد و در ادامه دکتر اردشیر صالح پور در خصوص فلسفه جام ارجان، نماد کاروان المپیک توکیو توضیحاتی ارائه کرد.

 

پس از رونمایی از تمبر یادبود از جام ارجان به عنوان نماد کاروان ایران در حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر غفوری فرد و خسروی وفا رونمایی شد.
سپس محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک ضمن آرزوی موفقیت برای کاروان المپیک و پارالمپیک و شیرین شدن ذائقه مردم با مدال آوری ورزشکاران گفت : احساس می کنم نام تقدیر از خادمان ورزش شایسته ترین نام است ، ما می خواهیم فقط در مورد ورزش صحبت کنیم ، ما بیش از۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده  ایم.
 وی در ادامه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و گفت : نه فقط در این دولت بلکه ورزش پارالمپیک پدیده انقلاب است و به آن توجه بسیار شده  است و ما در حال حاضر در دنیا حرف هایی برای گفتن داریم.
همچنین خسروی وفا با بیان پاره ای از اتفاقات مهم برای پارالمپیک کشور در دوره وزارت آقای سلطانی فر افزود: من به سهم خود قدردان وزیر ورزش  هستم و از دکتر صالحی امیری برای برگزاری این مراسم نیز تشکر می کنم.
در ادامه این مراسم ، معاونین وزارت ورزش و جوانان با قرائت متنی توسط عبدالحمید احمدی  و همچنین اهدای لوح یادبود از دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان  قدردانی کردند.
همچنین روسای فدراسیون ها و مدیران کل استانها نیز  از دکتر سلطانی فر تقدیر کردند.
مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه مراسم گفت: من به واسطه مسئولیتم با دکتر سلطانی فر ارتباط نزدیک داشتم و به عنوان یک فرد تکنیکال در ورزش شهادت می دهم که ایشان بسیار ایران دوست و معتقد به مسائل مذهبی و اخلاقی بودند.

 

 

۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۲۰:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.