حضور وزیر ورزش و جوانان درجمع ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به بازیهای المپیک توکیو /دکتر سلطانی فر:کسب سهمیه المپیک در مهمترین آوردگاه جهان افتخار بزرگی است

حضور وزیر ورزش و جوانان درجمع ملی پوشان وزنه برداری اعزامی به بازیهای المپیک توکیو /دکتر سلطانی فر:کسب سهمیه المپیک در مهمترین آوردگاه جهان افتخار بزرگی است
وزیر ورزش و جوانان کسب ۶۷ سهمیه برای حضور در بازی های المپیک را افتخاری بزرگ دانست و گفت:قرار گرفتن در بین بهترین های ورزش دنیا در اوردگاهی همچون المپیک ، برای ملت ایران و مسئولین افتخار بزرگی است.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر در جمع ملی پوشان وزنه برداری اظهار داشت:در بین ورزشکاران کشورمان، ظرفیت های بسیار خوبی داریم که می توانند برای کشور افتخار افرین باشند ،از جمله علی داوودی که این توانایی را دارد تا نام ایران را درتاریخ این رشته ورزشی ثبت کند.
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت بازی های المپیک این نکته را متذکر شد که قرار گرفتن در بین بهترین های ورزش دنیا، برای ملت ایران و مسئولین افتخار بزرگی است و کسب ۶۷ سهمیه توسط ورزشکاران کشورمان نتیجه بسیار خوبی است که با تلاش بسیار به دست آمده است.
 
وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاشهای ورزشکاران ، کادر فنی و مسوولان فدراسیون های ورزشی بیان کرد:فارغ از هر نتیجه ای که ممکن است دربازی های توکیو به دست بیاید،کسب سهمیه توسط ورزشکاران کشورمان کار بسیار بزرگی است و ما به شما افتخار می کنیم.
 
او بیان کرد :تلاش مسوولان ورزش براین بوده که بهترین شرایط و امکانات را برای ملی پوشان مهیا کنندو امیدواریم در المپیک ۲۰۲۰ شاهد درخشش ورزشکارانمان باشیم.
 
او دربخش دیگری از سخنانش در خصوص اقدامات حمایتی از ملی پوشان کشورمان نیز گفت :پاداش معیشتی المپین ها نیز طبق چیزی که از قبل اعلام شده بود پرداخت می شود یک پاداش ویژه تر نیز برای ورزشکارانی که کسب سهمیه کردند و برای مربیان آنها درنظر گرفتیم که قبل از اعزام کاروان پرداخت می شود.
۲۱ تیر ۱۴۰۰ ۲۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.