المپیک توکیو 2020؛ پیام باخ به ورزشکاران المپیک 2020

المپیک توکیو 2020؛ پیام باخ به ورزشکاران المپیک 2020
توماس باخ ، رئیس IOC ، هنگام ورود به ژاپن ، در آستانه بازی های المپیک توکیو 2020 یک پیام ویدیویی خطاب به ورزشکاران ارائه کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  IOC، با اخبار اخیر مبنی بر اینکه در طول بازیهای المپیک هیچ تماشاگری به هیچ مکانی در توکیو اجازه ورود نخواهد داشت ، رئیس IOC پیامدهای ناگوار این رخداد را تأیید و از تصمیم کمیته برگزاری توکیو 2020 ، فرمانداری توکیو و دولت ژاپن حمایت کرد. رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: "این تصمیمی بود که برای اطمینان از برگزاری بازیهای المپیک با شرایط ایمن ضروری بود و به همین دلیل IOC و IPC هر دو از این تصمیم حمایت کردند. امیدوارم که همه ما موافق باشیم چراکه مهمترین موضوع این است که این دور از بازیهای المپیک در حال وقوع است – و اینکه شما می توانید رویای المپیکی خود را محقق کنید."

 

توماس باخ ادامه داد: "این بازی ها به روشی کاملاً منحصر به فرد و با ثبت بیش از 9000 ساعت ورزش در المپیک و برای بازدید همه در دسترس خواهد بود. توکیو 2020 به شما جامعه المپیک ، فرصتی می دهد تا به همه دنیا نشان دهید که ما با هم قویتر هستیم و مردم را از طریق قدرت ورزش گرد هم می آوریم. شما در این استادیوم ها احساس تنهایی نمی کنید. میلیاردها نفر در سراسر کره زمین به صفحه نمایش خود خیره اند و در قلب خود با شما خواهند بود. امیدوارم بتوانید این حمایت را از سوی کسانی که طرفداران واقعی شما هستند ، خانواده شما ، دوستان و طرفداران شما؛ از همه این افراد احساس کنید. کسانی که در خانه تماشا می کنند با توکیو 2020 که افق جدیدی را در پخش جهانی احیاء کرده است ، می توانند از جامع ترین پوشش ارائه شده توسط سرویس های پخش المپیک لذت ببرند. رئیس IOC در پایان اظهارداشت: " " شما را دعوت به حضور می کنم ، در اینجا ما با هم به استقبال بازی ها می رویم و به توکیو خوش آمدید. به امید دیدار شما به زودی برای بازی های المپیک توکیو 2020". 
 
۲۰ تیر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.