بازدید سلطانی فر،صالحی امیری،سجادی و علی نژاد از اردوی تیم ملی کشتی

بازدید سلطانی فر،صالحی امیری،سجادی و علی نژاد از اردوی تیم ملی کشتی
وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک ،سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو و معاون ورزش قهرمانی عصر امروز از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در ابتدای این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از کشتی، گزارشی از روند آماده سازی تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ارائه داد.

وی عنوان داشت:هر آنچه را ما خواستیم این سه بزرگوار آقای سلطانی فر،آقای صالحی امیری و آقای سجادی بما تحویل دادند و من قدرشناس این عزیزان هستم و محبت های شما رو قدر می دانیم و انشالله بچه ها با تمام توان در المپیک به میدان می روند تا پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در آورند.

سپس دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از زحمات علیرضا دبیر و خدا قوت به کادر فنی و قهرمانان کشتی عنوان داشت:بازیهای المپیک بزرگترین آوردگاه ورزشی بوده و کسب سهمیه در آن بسیار سخت و افتخار بزرگی است و در نوع خود یک قهرمانی است و تا همین جا هم برای ما افتخار آفرینی کردید و انشالله با عنایت خداوند متعال و دعای خیر مردم به موفقیت خواهید رسید .من‌و‌ برادر عزیزم آقای صالحی امیری و آقای سجادی شانه به شانه شما هستیم تا بهترین موفقیت و افتخارات را برای کشورمان به ارمغان آورید.

وزیر ورزش در ادامه افزود : ما برای اینکه بدانید شما از دید ما یک قهرمان هستید مجددا یک پاداش دیگر ۳۰ میلیون تومان به شما اهدا می کنیم.هر کار که می‌توانستیم ما برای شما انجام دادیم ،الان دیگر بدون استرس بمصاف حریفان بروید عنایت خدا و دعای خیر مردم پشت سر شماست و با پیروزی شما ملت ایران شاد می شوند.باز هم تا لحظه اعزام همه ظرفیت های حمایتی ما در اختیار شماست و انصافا آقای دبیر تا الان زحمت کشیدند.

محمد بنا در ادامه ضمن قدرشناسی از حمایت های صورت گرفته گفت من از طرف بچه ها قول می دهم هیچ چیز کم نگذاریم و برای شادی دل مردم با تمام توان مبارزه کنیم سپس غلام محمدی هم از زحمات فدراسیون و حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر کرد.

۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.