همزمان با گرامیداشت هفته المپیک ؛ استقبال مردم ازغرفه ارزشهای المپیک

همزمان با گرامیداشت هفته المپیک ؛ استقبال مردم ازغرفه ارزشهای المپیک
غرفه ارزشهای المپیک در هفته گرامیداشت روز المپیک با استقبال مردم و مسئولین همراه بود .
 
 
به گزارش روابط عمومی کیته ملی المپیک ؛درپی برگزاری هفته فرهنگی المپیک 2020 مقارن با روز المپیک 2021، "غرفه همبستگی المپیک" نیز در کنار دیگر غرفه¬های هنری و فرهنگی در منطقه فرهنگی گردشگری عباس¬آباد برپا شد. در این غرفه که از روز ششم لغایت دهم تیرماه برگزار گردید به معرفی مفاهیم و نمادهای المپیک همچون حلقه¬های المپیک، مشعل المپیک، مسکات المپیک و ... پرداخته شد.

روز المپیک

طیف وسیعی از پدران و مادران که به همراه کودکان خود در این فستیوال شاد و جذاب شرکت کرده بودند از این غرفه بازدید داشتند که طی این بازدید با مفاهیم المپیک آشنا شده و پس از آن کودکان خود را تشویق به تصویر کشیدن یکی از نمادها نمودند. با هدایت کارشناسان واحد همبستگی المپیک، کودکان، پدران و مادران و بزرگسالان علاقمند به جنبش المپیک استقبال بسیار خوبی از این برنامه در طول پنج روز برگزاری غرفه به عمل آوردند.
هدایایی به رسم یادبود به کودکانی که نمادهای المپیک را به طور مطلوب به تصویر کشیده بودند، تعلق گرفت و همچنین گواهی روز المپیک به همه شرکت کنندگان اختصاص یافت.

روز المپیک

جناب آقای دکتر صالحی امیری، ریاست محترم، جناب آقای دکتر سجادی، مشاور عالی محترم به همراه تنی چند از مدیران محترم کمیته ملی المپیک در روز هفتم تیرماه از غرفه بازدید نمودند و از نزدیک با فعالیت¬های در حال جریان در غرفه آشنا شدند.  
 
از جمله دیگر فعالیت های غرفه همبستگی المپیک می توان به انجام فعالیت¬های ورزشی همچون طناب¬کشی، بدمینتون، والیبال، بازی با حلقه، پرتاب دیسک، دارت و ... در طول این چند روز نام برد.

 

روز المپیک

 
۱۳ تیر ۱۴۰۰ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.