برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک

برگزاری نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک
سی و سومین نشست کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک ظهر امروز (سه شنبه 8 تیرماه) با حضور اکثریت اعضاء در محل معاونت توسعه ورزش بانوان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک در سی و سومین نشست کمیسیون زنان و ورزش با حضوردکتر مهین فرهادی زاد رئیس کمیسیون ، دکتر الهه عرب عامری،  دکتر معصومه شهبازی، دکتر فریده شجاعی، دکتر فریبا محمدیان،  دکتر لیلا زکی زاده، دکتر حسین اکبری ، دکتر مسعود خلیلی و دکتر مهدی گودرزی برگزار شد.
در این نشست مباحثی همچون اخبار ورزش زنان و کسب 10 سهمیه بازی های المپیک توسط بانوان مطرح شد ، همچنین دعوت از روسای ترم فدراسیون های ورزشی و مدیران کل استانی به منظور شرکت در بحث و تبادل نظر جهت دستیابی به راهکارهای توسعه ورزش زنان مورد بررسی قرار گرفت و در مورد تجلیل از مدیران ورزشی خانم در سطوح استانی، فدراسیونی و پیشکسوتان بحث و تبادل نظر شد.

 

کمیسیون  زنان

همچنین در مصوبات نشست امروز مقرر شد  جهت بهره مندی از نظرات روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل استانی، کمیسیون زنان و ورزش در هر جلسه میزبان دو نفر باشد، درخصوص تمهید مقدمات لازم قبل از برگزاری جلسه و آمادگی و اشراف اعضا مقرر شد اطلاعات ورزشی ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون هایی که در جلسه دعوت می شوند، در اختیار اعضا قرار گیرد؛ همچنین مقرر شد اطلاعات به تفکیک حوزه های مختلف آموزش، رویدادها ( مسابقات و ....)، توسعه و امکانات ورزشی مربوط به هر یک از رشته های ورزشی و استان ها تعیین و به اعضا اعلام گردد.
در ادامه مقرر شد در رابطه با طرح "تحول ورزش"، پیشنهادات و نقطه نظرات درخصوص سهم بانوان به نماینده محترم مجلس( فراکسیون ورزش) ارائه شود و همچنین  با هماهنگی معاونت حوزه ورزش همگانی، افزایش 3 درصدی ورزش همگانی به بانوان اختصاص یابد.
۸ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.