الله مانی: برای رقابتهای جام جهانی هلند برنامه های گسترده ای داریم

رئیس انجمن فوتبال 7 نفره جانبازان و معلولان با اشاره به حضور در مسابقات گوانگجو گفت: از آنجایی که در رقابتهای جهانی هلند با کسب عنوان سوم، مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کردیم، برنامه های گسترده ای را برای این رشته در نظر گرفته ایم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ الله مانی تصریح کرد: فوتبال 7 نفره رشته پرطرفدار در بین جانبازان و معلولان است و بازیکنان این رشته توانسته اند با تمام قدرت در این مسابقات ظاهر شوند ضمن اینکه در حال حاضر تمام تمرکز برنامه های ما برای مسابقات گوانگجو است.
وی ادامه داد: بعد از اتمام رقابتهای گوانگجو چین اردوهای آمادگی ملی پوشان برای رقابتهای جهانی "هانس" هلند در خرداد ماه آغاز خواهد شد تا بعد از حضور در این مسابقات، برای رقابتهای 2012 لندن حاضر شویم.
الله مانی با اشاره به آخرین رویداد ورزشی این بازیکنان، خاطر نشان ساخت: اولین مرحله از پنجمین اردوهای آمادگی از اردیبهشت ماه آغاز می شود تا بعد از مسابقات قهرمان کشوری نیز به صورت مداوم اردوهای ادامه پیدا کند ضمن اینکه به احتمال زیاد ترکیب بازیکنان در رقابتهای جهانی و آسیایی متفاوت خواهد بود.
 وی تاکید کرد: اولین مرحله اروها با تست آمادگی جسمانی بازیکنان آغاز می شود تا با آنالیز کردن بازیکنان برای اولین بار بازیکنان فوتبال 7 نفره جانبازان ومعلولان قطع عضو را در مسابقات قهرمان کشوری بگنجانیم هرچند که هنوز سیاست فدراسیون برای حضور بازیکنان در مسابیقات جهانی آرژانتین مشخص نشده است.
۱۶ فروردین ۱۳۸۹ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.