دوره بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی برگزار شد

دوره بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی برگزار شد
دوره دو روزه بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی که توسط واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک، ویژه فدراسیون های ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شده بود، روز گذشته (سه شنبه 25 خرداد) پایان یافت.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از هماهنگی  کمیته ملی المپیک ایران با بخش سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، برگزاری دوره بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی در بخش مدیریت و تبادل دانش توسط کمیته ملی المپیک تعریف شد. این دوره ضمن رعایت نکات مهم و مورد نظر کمیته بین المللی المپیک مانند انجام دادن پروژه های عملیاتی  و همچنین عملی و کارگاهی بودن آن، با حضور نمایندگان فدراسیون های ورزشی برگزار شد.
شایان ذکر است پس از اعلام فراخوان کمیته ملی المپیک، اسامی نفرات مورد نظر فدراسیون ها برای حضور در دوره مذکور اعلام شد که در نهایت و پس از برگزاری  مصاحبه تخصصی در تاریخ 18 خرداد تعداد 28 نفر جواز حضور در این دوره را کسب کردند.
این دوره با حضور اساتید برجسته مدیریت و بازاریابی ورزشی از جمله واریا بورتسوا مدیر بخش مشارکت های دیجیتال کمیته بین المللی المپیک، دکتر نصرالله سجادی، دکتر محمد خبیری، دکتر فرشاد تجاری، دکتر علیرضا الهی و دکتر آرمین امانتی برگزار شد و اصول بازاریابی، انواع برند، بازاریابی رویدادهای ورزشی، بازاریابی تولید محتوای (IOC)، بازاریابی ورزشی و آموزش کار با اپلیکیشن های کاربردی در رسانه های اجتماعی از مباحث مطرح شده در این دوره بود.

 

دوره بازاریابی ورزشی رسانه های اجتماعی

بخش عملی این دوره  با حضوربرخی از ورزشکاران و المپین ها، از جمله الهه احمدی، سولماز عباسی آزاد، صمد نیکخواه بهرامی، احسان روزبهانی و سعید حسنی پوربرگزار شد که پس از معرفی ورزشکاران ، شرکت کنندگان دوره به 5 گروه تقسیم شدند و به مصاحبه با المپین، ساخت یک رسانه اجتماعی و … پرداختند.
شرکت کنندگان در  این بخش با نحوه کاربرد رسانه های اجتماعی و اینکه چطور می توانند از برند قهرمانان و المپین ها در جهت بهبود شرایط بازاریابی فدراسیون مربوطه بهره گرفته و همچنین با روش های محافظت و جلوگیری از تهدیدات پیش رو  آشنا شدند.
در پایان نفرات برتر بخش عملی گروه ها،  توسط محمود عبدالهی و ایمان مسعودی داوران این دوره،  انتخاب و از آنان تقدیر شد.

 



۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ۱۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.