اصحاب رسانه مجاز به استفاده از حمل و نقل عمومی در توکیو2020

اصحاب رسانه مجاز به استفاده از حمل و نقل عمومی در توکیو2020
برگزارکنندگان توکیو 2020 نسخه دوم کتابچه مرتبط با پخش رسانه ای برای بازی های المپیک و پارالمپیک منتشر کرده اند و در یک تغییر اساسی نسبت به نسخه اول در ماه فوریه ، اصحاب رسانه می توانند پس از گذراندن 14 روز در ژاپن از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده نمایند.
 
 
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ژاپن تودی، این سند 51 صفحه ای برای روزنامه نگاران ، عکاسان ، تکنسین ها ، صدا و سیما و سایر پرسنل مستقر در مرکز مطبوعات اصلی طراحی شده است. یافتن حمل و نقل جایگزین برای اعضای مطبوعات معتبرکه در هتل های رسمی توکیو 2020 اقامت ندارند ، به عنوان اصلی ترین چالش برای برگزارکنندگان بازی ها به دنبال قاعده اصلی مبنی بر عدم دسترسی به حمل و نقل عمومی ها شناخته شده است . تحت جزئیات این کتابچه به روز شده ، پرسنل رسانه ای مجاز به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در طول دو هفته ابتدایی اقامت خود نیستند ،
اما تا زمانی که پروتکل های بهداشت ژاپن رعایت شود ، ممکن است پس از آن دوره اولیه استفاده از حمل و نقل عمومی مجاز باشد. لوسیا مونتانارلا ، رئیس عملیات رسانه ای کمیته بین المللی المپیک گفته بود که پس از انتشار کتابتچه اول ، مطلع شده اند که تعداد زیادی اصحاب رسانه معتبر در هتل های رسمی رزرو شده از طریق توکیو 2020 اقامت دارند. کتابچه دوم شامل همان هشدارها ، پیام ها و محدودیت هایی است که در سند ورزشکاران، چهارشنبه (28 آوریل) منتشر گردید ، اما بطور اختصاصی برای نمایندگان رسانه طراحی شده است. بر این اساس، شرکت کنندگان می بایست پوشش ماسک صورت را همواره رعایت کنند به استثنای غذا خوردن ، آشامیدن و خوابیدن ، اما استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی پس از گذشت 14 روز اول در ژاپن مجاز خواهد بود که ممنوعیت ایجادشده در اولین کتابچه بازی ها را آسانتر کرده است.
طی یکی از موارد جدید اضافه شده ، از همه سازمانهای رسانه ای بعلاوه فریلنسرها (افراد خبرنگار آزاد) خواسته می شود افسران رابط کووید19را تعیین کنند که این فرد بعنوان نقطه تماس برای موارد مرتبط با ویروس کرونا عمل خواهد کرد. اعضای تاییدشده رسانه ها موظفند درخواست خود را حداقل در روز قبل برای اماکن ها ، روزها و در صورت وجود جلسات لازم برای حضور در یک رویداد خاص ارسال نمایند. از حاضران خواسته می شود که تماس بدنی را به حدافل رسانده و فاصله دو متری از ورزشکاران و حداقل یک متر از سایرین ، از جمله در فضاهای عملیاتی را رعایت نمایند. 
 
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۰:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.