حمل مشعل المپیک با اعمال شاقه

حمل مشعل المپیک با اعمال شاقه
ژاپنی ها در آستانه آغاز مراسحم حمل مشعل از استان فوکوشیما درنظر دارند با شدیدترین و سختگیرانه ترین اقدامات مراسم را در با ایمنی کامل برگزار نمایند.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ژاپن تودی، برگزارکنندگان قصد دارند هنگام شروع مراسم حمل مشعل المپیک در هفته آینده با احتیاط زیاد حرکت کنند، زیرا می دانند که هرگونه لغزش کوچک ممکن است بازی های توکیو را چهار ماه مانده به آغاز با خطر جدی مواجه نماید. این اقدام میزبانان ژاپنی به نوعی یک مهارکننده نمادین برای المپیک معوق است و جای خطایی وجود نخواهدداشت. در صورتی که مراسم حمل مشعل با مشکل روبرو شود می تواند افتتاحیه برنامه ها در 23 جولای در استادیوم ملی جدید توکیو و بازی های المپیک را بشدت تحت تاثیر قراردهد.
توشیرو موتو، مدیر اجرایی توکیو2020 و مسئول برنامه حمل مشعل در این خصوص گفت: "هدف از حمل مشعل المپیک افزایش اشتیاق است". از سوی دیگر این مراسم همه 47 استان ژاپن را به یکدیگر پیوند می دهد و خطر واقعی برای انتشار ویروس خواهد بود ، به ویژه اینکه بسیاری از پرسنل سازمانی از توکیو، شهری که محل شدیدترین شیوع و گستردگی کووید19 در ژاپن محسوب می شود. هیده ماسا ناکامورا، از اعضاء برگزاری اجرایی توکیو2020 گفته است: " این یک مراسم طولانی خواهد بود؛ چون ممکن است ضرورتی برای تغییر قوانین در شرایط بیماری همه گیر کرونا داشته باشیم و یا شرایط محلی تغییر نماید. استفاده از پوشش ماسک و تشویق آرام از ضرورت های اولیه مراسم حمل مشعل خواهند بود". 
 
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.