اساسنامه جدید آیبا، دستور کار نشست آسیایی

اساسنامه جدید آیبا، دستور کار نشست آسیایی
فدراسیون بین المللی بوکس که چندی پیش با انتخاب رئیس خود از روسیه تا حدودی به آشفتگی های حاکم بر این سازمان پایان داده است در نشست آسیایی خود به موضوع تدوین و نوسازی اساسنامه پرداخت.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اینساید د گیمز، فدراسیون بین المللی بوکس، آیبا  و فدراسیون های ملی آسیا در آخرین نشست مجازی در خصوص موضوع اساسنامه و شرایط المپیکی این رشته بحث و تبادل نظر کردند. در مجموع 32 کشور در نشست آسیایی در این نشست آنلاین حضور یافتند که در آن اساسنامه جدید AIBA ، کمیته ها و اصلاحات جدید ، تقویم رویدادها، برنامه توسعه برای آسیا و استراتژی ارتباطی در دستور کار قرار گرفت. به عنوان بخشی از این رویداد؛ یک کارگاه ضد دوپینگ نیز برگزار شد.
عمر کرملف، رئیس فدراسیون بین المللی بوکس در این خصوص گفت: "رهبران فدراسیون های ملی آسیا در مورد یک رویکرد واحد برای سازماندهی مسابقات ، آموزش ، ارتباطات ، مسائل حقوقی و ضد دوپینگ توافق کردند. کشورهای آسیایی اتحاد خود را در حمایت از اصلاحاتی که امروز آیبا انجام می دهد، نشان داده اند. من از همکارانم به دلیل این اقدام سازنده سپاسگزارم". انس آل اوتایبا، رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا گزارشی درباره مسابقات قهرمانی بوکس آسیا در سال 2021 که قرار است از 21 تا 31 مه در دهلی نو برگزار شود، ارائه داد.
 
۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.