عبدلجبار کاکایی در نشست ریاست کمیته ملی المپیک با اصحاب رسانه؛مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر و ترانه تا پایان فروردین ماه تمدید شد/آلبوم موسیقی "همه برای ایران" رونمایی می‌شود

عبدلجبار کاکایی در نشست ریاست کمیته ملی المپیک با اصحاب رسانه؛مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر و ترانه تا پایان فروردین ماه تمدید شد/آلبوم موسیقی "همه برای ایران" رونمایی می‌شود
دبیرجشنواره شعر و ترانه "همه برای ایران " از تمدید مهلت ارسال آثار خبر داد .
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، عبدالجبار کاکایی دبیر جشنواره شعر وترانه "همه برای ایران" با اشاره به ضرورت تولید آهنگ های با مضامین حماسی و قهرمانی، گفت: المپیک فرصت مناسبی برای مشارکت ترانه سرایان، شاعران و اصحاب موسیقی برای تولید سرودهای قهرمانی است.
دبیر جشنواره شعر و ترانه "همه برای ایران" افزود: ترانه سرایان و شاعران می توانند آثار خود را تا پایان فروردین 1400 برای دبیرخانه جشنوراه ارسال نمایند.
کاکایی خاطرنشان کرد: آثار واصله توسط هیئت انتخابی مرکب از چهره های صاحب نام شعر و ادبیات، بررسی و ارزیابی خواهد شد.
وی از محمدعلی بهمنی، حسین غیاثی و پوریا سوری به عنوان اعضای هیات انتخاب این جشنوراه نام برد.
دبیر جشنواره شعر و ترانه "همه برای ایران" ابراز امیدواری کرد: با مشارکت فعال شاعران و ترانه‌سرایان و خوانندگان صاحب‌نام در آستانه رویداد المپیک پیش رو، آلبوم موسیقی "همه برای ایران" رونمایی و عرضه شود.
 
گفتنی است علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می ‌توانند به www.tfarhang.ir و www.olympic.ir  مراجعه نمایند  و آثار خود را به نشانی  pr@tfarhang.irارسال نمایند.
۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.