آخرین جلسه هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک پیش از نشست IOC

آخرین جلسه هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک پیش از نشست IOC
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک آخرین جسله خود را پیش از نشست 137 IOC برگزار خواهد کرد.
 
به گزارش کمیته بین المللی المپیک؛ جلسه هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک مورخ 10 مارس سالجاری میلادی بصورت غیرحضوری و با محوریت بازی های توکیو2020 انجام خواهد پذیرفت و گزارش کمیته برگزاری و کمیسیون هماهنگی توکیو 2020 از روند آماده سازی برای بازی های المپیک توسط هیئت اجرایی استماع خواهد شد.
کمیته ملی المپیک جمهوری بلاروس نیز می تواند پس از جایگزینی ویکتور لوکاشنکو بجای پدرش الکساندر، رئیس جمهور بلاروس ، به عنوان رئیس این نهاد ، فعالیت های خود را ادامه دهد. هرچند در پی اعتراض به انتخاب مجدد و جنجالی لوکاشنکو به عنوان رئیس جمهور بلاروس در ماه آگوست، هر دو نفر با اتهامات تبعیض سیاسی علیه ورزشکاران از حضور در توکیو 2020 منع شده اند.
پرچم بلاروس همچنان از حضور در توکیو 2020 منع شده است  و بنا بر اظهارات توماس باخ ، رئیس IOC، این سازمان تحولات بلاروس را پیش از انتخابات کمیته ملی المپیک این کشور را به دقت رصد خواهد کرد. همچنین گزارش هایی در مورد فدراسیونهای تابستانی و زمستانی و همچنین کمیته های ملی المپیک و ورزشکاران در این نشست ارائه می شود. نشست 137 IOC با محوریت برگزاری انتخابات ریاست با حضور توماس باخ از مهمترین موضوعات جاری خواهد بود. 
 
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ۰۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.