واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزار کرد؛ نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021

واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزار کرد؛ نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021
نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه معاونین و مسئولان ورزش بانوان استان ها که از سوی واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و با همکاری معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از تاریخ 25 بهمن ماه آغاز شده بود روز گذشته 9 اسفندماه 1399 پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک همه ساله با حمایت کمیسیون المپیک سولیداریتی IOC مبادرت به برگزاری دوره های مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی می کند. هدف از برگزاری این دوره ها توانمندسازی،  همسان سازی و ارتقاء سطح دانش مدیران ورزش سراسر کشور است.
نخستین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی در سال 2021، به درخواست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، به معاونین و مسئولان ورزش بانوان استان ها اختصاص یافت.
با توجه به شیوع ویروس کرونا، این دوره بصورت غیرحضوری در دو بخش آنلاین و آفلاین برنامه ریزی و با شرکت 35 نفر از مسئولان ورزش بانوان، از تاریخ 25 بهمن لغایت 9 اسفند ماه 1399برگزار شد.
در بخش آنلاین دوره سرکار خانم طاهره طاهریان به سیر تحول ورزش زنان در جهان و تاریخچه ورزش زنان در ایران، دکتر مهین فرهادی زاد به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی حوزه ورزش زنان، سرپرستی تیم ها و کاروان های ورزشی زنان و دکتر فریبا محمدیان به موضوع زنان در جنبش المپیک، اصول و مبانی مدیریت زنان در سازمان های ورزشی پرداختند.
 دکتر سید نصرالله سجادی در خصوص ساختار کمیته بین المللی المپیک، جنبش و آرمان‌های المپیک؛ و دکتر عباسعلی گائینی در موضوع اهمیت ورزش در جامعه و اخلاق در ورزش؛ و دکتر حسین اکبری یزدی در خصوص مفاهیم جهت گیری استراتژیک در ورزش و نظام تدوین و ارزیابی راهبردی در ورزش به تدریس پرداختند و سرفصل های مذکور به صورت محتوای آموزشی (به طور آفلاین) از طریق سایت کمیته ملی المپیک در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
در پایان دوره، پاسخنامه های شرکت کنندگان توسط اساتید مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت کنندگان گواهینامه المپیک سولیداریتی با امضاء توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک و دکتر سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک و اساتید دوره دریافت کردند.


۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.