کوچ میزبانی های کشتی از روسیه به صربستان

کوچ میزبانی های کشتی از روسیه به صربستان
با تصمیم نهایی دادگاه حکمیت ورزشی مبنی بر 2 سال محرومیت روسیه از برگزاری و شرکت در رویدادهای بین المللی، جهانی و المپیک، رویدادهای رشته کشتی از این کشور به صربستان واگذار شد.
 
 
به گزارش  کمیته ملی المپیک و به نقل ازتاس نیوز، کراسنویارسک مقرر به میزبانی رویداد کشتی جهانی  در سال 2022 بود که با این تصمیم دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد. بلگراد ، پایتخت صربستان که برای میزبانی این رویداد در سال 2023 تعیین شده بود و قرار بود پیش از لغو این رویداد به دلیل بحران ویروس کرونا میزبان مسابقات سال 2020 باشد ، اکنون مسابقات قهرمانی جهان را در سال 2022 برگزار می کند. بنا بر اعلام اتحادیه جهانی کشتی، روسیه میزبان مسابقات جهانی کشتی در 2023 خواهد بود. نناد لالوویچ، رئیس UWW در این خصوص گفت: " ما به تصمیم CAS و موقعیت WADA احترام می گذاریم و برنامه را با آن مطابقت داده ایم.
اخیراً جام جهانی انفرادی را در بلگراد با موفقیت برگزار کردیم و معتقدیم که روسیه در سال 2023 یک کشور میزبان با شرایط خارق العاده خواهد بود". به عنوان بخشی از تحریم های اعمال شده علیه آژانس ضد دوپینگ روسیه توسط WADA ، این کشور نمی تواند میزبان، صاحب پیشنهاد یا حق میزبانی مسابقات اصلی از جمله مسابقات جهانی باشد. هر رویدادی که در دوره دو ساله به روسیه اعطا شده باشد و در فاصله زمانی 17 دسامبر 2020 تا 16 دسامبر 2022 ادامه داشته باشد ، باید مجدد بررسی گردد "مگر اینکه انجام آن از نظر قانونی یا عملی غیرممکن باشد".
 
۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.