شهردار دهکده ورزشکاران توکیو2020:"المپیک بدون تماشاگر مانند غذای بدون چاشنی است"

شهردار دهکده ورزشکاران توکیو2020:"المپیک بدون تماشاگر مانند غذای بدون چاشنی است"
ساوورو کوابوچی، شهردار دهکده ورزشکاران در بازی های معوق توکیو2020 ضمن تاکید بر اهمیت حضور تماشاگران در این رویداد از برگزاری بازی های بدون تماشاگر به مانند یک غذای بدون ادویه و چاشنی یاد کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، هرچند تاکید مسئولین برگزاری بازی های المپیک و کمیته بین المللی المپیک بر پیشبرد مسیر برگزاری بازی ها است، در این بین موضوع حضور تماشاگران همچنان توسط تمامی آنها مسکوت گذاشته شده است. از یک سوی تمایل به حضور حداکثری تماشاگران و از سویی وحشت و اضطراب از انتشار ویروس مرگبار کرونا شرایط را برای اتخاذ تصمیم درست سخت و سخت تر کرده است.

سوورو کاوابوچی، شهردار دهکده ورزشکاران در این خصوص گفت: " داشتن بهترین ورزشکاران در جهان بدون تماشاگر مثل این است که یک وعده غذایی را بدون چاشنی و ادویه طبخ کنید. این هواداران هستند که شور و هیجان را فراهم می کنند و باعث می شوند ورزشکاران بهترین عملکرد خود را داشته باشند. هواداران به ورزشکاران قدرتی فراتر از تصور ما می دهند".

کاوابوچی 80 ساله و رئیس سابق فدراسیون فوتبال ژاپن در خصوص شرایط ناپایدار حضور تماشاگران، برگزاری و حضور دشوار ورزشکاران در مراسم افتتاحیه و نیز انجام اقدامات مقابله ای با کرونا ابراز نگرانی کرد. کاوابوچی علی رغم عدم موافقت با برخی اقدامات مقابله ای با کرونا، بر لزوم رعایت مقررات برای اطمینان از یک محیط امن در هنگام بحران جهانی بهداشت توسط ورزشکاران تأکید کرد.

۱۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.