بازدید رئیس و مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون هندبال؛صالحی امیری:کمیته از جذب مربی درجه یک جهانی برای هندبال حمایت می کند

بازدید رئیس و مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون هندبال؛صالحی امیری:کمیته از جذب مربی درجه یک جهانی برای هندبال حمایت می کند
در ادامه بازدیدهای رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیونها و اردوی تیمهای ملی مختلف ظهر امروز سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاوس سعیدی دبیر کل،عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی ،پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی و بهداد سلیمی مشاور رئیس و مسئول امور المپین ها با حضور در فدراسیون هندبال با مسئولان آن دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی الیپیک،در این بازدید سید رضا صالحی امیری ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس فدراسیون هندبال و مسئولان آن در این مدت ابراز داشت:هندبال داری یک تاریخچه طولانی مدت در کشور و داری هویت ورزش قهرمانی است و انصافا انتخاب آقای پاکدل سرآغاز مثبتی برای موفقیت این فدراسیون است که در این مدت بسیار بابرنامه و خوب عمل کردند.
وی ادامه داد:بارها بر این موضوع تاکید کرده ام که حق با فدراسیون هاست و بر ما تکلیف و وظیفه است تا بتوانیم در حد توان مشکلات آنها را بر طرف کنیم و کمیته همانطور که در این مدت حمایتهای خوبی از هندبال داشت به حمایتهای خود ادامه خواهد داد.
ریس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد:فدراسیون می بایست به سه نیاز اساسی خود توجه لازم را داشته باشد نخست سرممایه گذاری در سنین پایه و آموزش پرورش چرا که هندبال ورزش بسیار پرنشاط و پرطرفداری است و می تواند در عرصه همگانی و قهرمانی خوش بدرخشد.
نکته دوم داشتن برنامه بلند مدت و 10 ساله است یعنی وضع موجود را بررسی و وضع مطلوب را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه داشته باشد  و به استانها و شهرستانهای محتلف و ورزش بانوان نگاه ویژه ای داشته باشد نکته بعدی اینست که به رئیس فدراسیون قول حمایت همه جانبه در جذب مربی طراز اول جهانی را می دهیم و 50 درصد مبلغ آن را ما و 50 درصد دیگر آن را وزارت ورزش با توجه به نگاه مثبت و حمایت آمیزی که وزیر محترم ورزش دارد تعیین خواهد شد.
صالحی امیری تصریح کرد:یکی از نکات لازم دیگر اینست که لژیونرها سرمایه های  ارزشمند ورزش کشور در هر کجای دنیا هستند و باید قدر و ارزش آنها را دانست و می بایست از حواشی دوری کرد تا بتوان در آرامش به اجرایی برنامه ها پرداخت.
در ادامه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ضمن قدردانی از حضور رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولین کمیته در فدراسیون هندبال ابراز داشت:در این مدت انصافا وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه و حمایتهای خوبی از هندبال داشته اند بطوریکه هر وقت مشکلی بود آقای صالحی امیری با روی باز همکاری و حمایت کرده و حتی در بخش میزبانی رقابتهای جوانان آسیا با توجه به اینکه موضوع کرونا پیش آمده بود آقای صالحی امیری طی رایزنی که با شورای المپیک آسیا داشتند مانع از جابجایی میزبانی شدند.

 

وی ادامه داد:طبق برنامه ریزی که داریم و با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هندبال را به آنچه که حقش است می رسانیم  فدراسیون در شروع کار بدهی هایی داشت که تسویه کردیم متاسفانه تغییرات پی در پی مدیریتی لطمات زیادی به این فدراسیون زد و لی برنامه ریزی خوبی برای پشتوانه سازی داریم و اکر گرونا نبود الان حداقل 2 تا 3 تیم ملی نونهالان داشتیم.
در ادامه مرتضی حسن پور نائب رئیس فدراسیون همندبال هم از حمایت های رییس کمیته ملی المپیک و نگاه مثبت ایشان به هندبال قدردانی کردند .
سپس الله کرم استکی کاپیتان لژیونر تیم ملی هم از حمایتهای ریئس کمیته ملی المپیک تقدیر و عنوان داشت بدون تردید  هندبال نیاز به مربی درجه یک جهانی دارد که آقای صالحی امیری قول هر گونه همکاری در این زمینه را داند.
همچنین دکتر سعیدی ضمن قدردانی از تلاشهای آقای پاکدل ابراز داشت:هندبال در این مدت بسیار برنامه محور و منطقی عمل کرد و حمیایتهای کمیته و شخص ریاست محترم کمیته فراتر از کمک های تعیین شده بود و متاسفانه با بدنشانسی موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند و این چیزی از شایستگی های آنها کم نمی کند.
عبدی افتخاری عضو هیات اجرایی تلاش ها وبرنامه  های هندبال را برای موفقیت بسیار مطلوب ارزیابی کردند و عنوان داشتند هندبال طرفدران خوبی در کشور دارد و قطعا جذب مربیان خارجی به رشد و موفقیت آن کمک خواهد کرد.
پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز از اهمیت بسیار بالای رشته هندبال در کمیته ملی المپیک گفت و عنوان داشت:آکادمی آمادگی کامل برای همکاری داشته و تست هایی را که قبلا از هندبالی ها گرفته اند منابع و داده های آن موجود است و می توانند اطلاعات آنرا دریافت نمایند.

 

در خاتمه از سوی رئیس کمیته ملی المپیک با اهدا هدایایی از الله کرم استکي کاپیتان تیم ملی ،اکبر یاحی پیشکسوت و مهدی بیجاری مربی هندبال به قدر دانی شد و همچنین از سوی  فددراسیون هندبال نیز به پاس قدردانی از حمایتهای صالحی امیری و کیکاوس سعیدی هدایایی تقدیم آنها شد.

۷ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.