تایید برنامه پاریس 2024 توسط هیات اجرایی IOC

تایید برنامه پاریس 2024 توسط هیات اجرایی IOC
هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک برنامه بازی های المپیک 2024 پاریس را مورد بررسی و تایید قرارخواهد داد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کمیته بین المللی المپیک، اسکیت بورد، موج سواری و صخره نوردی از جمله رشته هایی است که نخستین حضور المپیکی خود را بواسطه میزبانان فرانسوی خود به بوته ای آزمایش خواهند گذاشت و هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک ضمن بررسی درخواستهای ارسالی از سوی فدراسیونهای بین المللی نسبت به تایید برنامه بازی های المپیک 2024 اقدام خواهد کرد. 
قایقرانی ساحلی، هندبال ساحلی، سه گانه انفرادی حذفی در کنار رویداد میکس دوچرخه سواری تیمی، پنجگانه مدرن، تیراندازی و تکواندو در صف انتظار برای اخذ تاییدیه IOC خواهند بود. از دیگر موضوعات قابل بحث در نشست هیات اجرایی، حضور رشته پارکور تحت نظارت فدراسیون بین المللی ژیمناستیک علیرغم اعتراض شدید نهادی تحت عنوان Parkour Earthبا ادعای اداره بین المللی این رشته خواهد بود.
 تا کنون 20 فدراسیون بین المللی درخواستهایی بابت تغییر در نوع برگزاری و رشته های خود برای حضور در بازی های المپیک به IOC ارائه نموده اند که مشتمل بر گنجاندن رشته ها و مواد جدید، کاهش تعداد سهمیه ها و ایجاد تغییراتی در سبک فعلی برگزاری رویدادهایشان خواهد بود.
 کمیته بین المللی المپیک نیز تاکید کرده است که این درخواستها را با اولویت عدم نیاز به ساخت سازه و اماکن جدید و درنظر گرفتن افزایش ظرفیت حضور ورزشکاران در بازی های المپیک مورد بررسی قرار می دهد. همچنین، گزارش پیشرفت روند برگزاری توکیو 2020 و دریافت نخستین نسخه اقدامات مقابله ای با کرونا توسط ژاپن موضوع مهم دیگری در جدول برنامه هیات اجرایی خواهد بود.
 
۱۷ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.