سفر نایب رئیس IOC به توکیو و نشست مشترک المپیکی

سفر نایب رئیس IOC به توکیو و نشست مشترک المپیکی
جان کوتس، نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک و رئیس کمیسیون هماهنگی توکیو2020 برای نخستین بار پس از فوریه 2020 و آغاز پاندمی کرونا با رئیس IOCبه ژاپن سفر کرد تا در یک نشست مشترک با میزبانان المپیک جزئیات و پیشبرد روند برگزاری را بررسی نماید. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  IOC؛ نشست مذکور و چندین جلسه المپیکی دیگر در فاصله زمانی 16 تا 18 نوامبر سالجاری میلادی با حضور نمایندگان IOC، IPC، کمیته برگزاری توکیو2020 و کمیسیون هماهنگی IOC صورت پذیرفت و بر تعهد کامل طرفین مبنی بر پیشبرد مسیر بازی های المپیک بسوی برگزاری تاکید شد. نائب رئیس IOC و رئیس کمیسیون هماهنگی Coordination Commission در این خصوص گفت: " نشانه بسیار مثبتی است که نشان می دهد ما در این مرحله در مقدمات توانسته ایم به ژاپن برگردیم. گفتگوها طی سه روز گذشته عزم مشترک ما را برای برگزاری بازیهای امن و موفق المپیک و پارالمپیک در توکیو تقویت کرده است. همکاری نزدیک و ارتباط منظم با دوستانمان در ژاپن، شرکای سراسر جهان و کل جنبش المپیک بار دیگر نشان داد که ما با هم قدرتمندتر هستیم".
وی با تاکید بر اهمیت همبستگی و تعامل نزدیک خاطرنشان ساخت: " این همبستگی و اتحاد به ما کمک می کند تا بازیهایی مناسب برای جهانی پس از کرونا ارائه دهیم، نوری که در انتهای تونلی تاریک به دنبال این دوره فوق العاده دشوار برای بشریت فراهم می شود. در حالی که چند ماه آینده بسیار حیاتی خواهد بود، پیشرفت چشمگیری در حال انجام است و با حرکت مثبت، ما در حالی که آماده برگزاری بازیهای فراموش نشدنی در سال 2021 هستیم ، از توکیو 2020 پشتیبانی خواهیم کرد".
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک نیز با قدردانی از جدیت و عزم ژاپنی ها در مسیر برگزاری توکیو2020 گفت: "در طول تاریخ هرگز چنین سطح برنامه ریزی و آمادگی برای برگزاری یک رویداد مهم ورزشی صورت نگرفته است. از هیچ تلاشی فروگذاغ نمی شود؛ همه شرکا برای اطمینان از بازیهای المپیک و پارالمپیک ایمن، مطمئن و موفق در تابستان سال آینده در توکیو با هم همکاری می کنند". 
 
۳ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.