اوجگیری مجدد کووید19 در شهر میزبان المپیک

اوجگیری مجدد کووید19 در شهر میزبان المپیک

یوشیهیده سوگا، نخست وزیر ژاپن با افزایش نگرانی ها در خصوص شیوع مجدد و سنگین تر کووید19 و لزوم تشدید مراقبت ها هشدار داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از کیودونیوز، شمار مبتلایان به ویروس مرگبار کرونا در ژاپن، تا ششم نوامبر از مرز هزارنفر در روز عبور کرده است و این موضوع نگرانی بسیاری از مقامات و شهروندان ژاپنی را برانگیخته است که حجم بالایی از آمار مبتلایان؛ به توکیو، پایتخت ژاپن و میزبان بازی های المپیک اختصاص دارد.
 آمار مبتلایان در این شهر طی آخر هفته گذشته به بیش از 242 مورد ابتلای روزانه و مجموع 32135 مبتلا رسیده است و از این حیث توکیو رکورددار جولان کرونا نسبت به سایر شهرهای ژاپن محسوب می گردد.
 استان هوکایدو با مرکزیت شهر ساپورو، محل برگزاری مسابقات ماراتن المپیک ابتلای بیش از 115 مورد را نیز گزارش کرده است که شمار بسیاری از آنها از مدارس و مراکز آموزشی ساپورو مبتلا شده اند. یوشیهید سوگا، نخست وزیر ژاپن با تاکید بر لزوم افزایش رعایت دستور العمل های بهداشتی و تشدید مراقبت ها خاطرنشان کرده است: "مابایدبااحتیاط قویتری نسبت به گذشته وضعیت راتماشاکنیم". افزایش شمار مبتلایان در کشور ژاپن در نخستین پله، برگزاری بازی های المپیک 2020 را با چالش های مخاطره آمیز و بحث برانگیز مواجه می نماید.


۱۹ آبان ۱۳۹۹ ۱۳:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.