دبیر فدراسیون بوکس:میزبانی مسابقات جوانان آسیا باعث رشد بوکس در کشورخواهد شد

کیفیت بالای مسابقات بوکس جوانان آسیا باعث رشد این رشته در داخل کشور شده و در واقع توجه بیشتر جوانان را به آن جلب می کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛فریبرز شمس ،دبیر فدراسیون بوکس ضمن بیان این مطلب گفت: اگر چه   چهار روز از این مسابقات  گذشته است ولی رشد بوکس در میان کشورهای چین، تایلند، ژاپن، فیلیپین (در اوزان پایین) و ویتنام به وضوح مشخص بوده  و این نشان می دهد ما برای ادامه رشد موفقیت آمیز خود کار سختی در پیش داریم.
وی ادامه داد:ما در این دوره از رقابتها تست دوپینگ نخواهیم گرفت ولی از سوی فدراسیون جهانی مسئولیتی به ما محول شده تا در پایان هر مسابقه تستی از هر مشتزن گرفته شود تا به بررسی فعالیتهای درونی آن توسط یکی از دکتر های ایرنی بنام مسعود حاجی رسولی پرداخته شود تا پس از تحقیقات لازم به اطلاع ورزشکاران رسانده شود.
دبیر فدراسیون بوکس در پایان تصریح کرد:امید زیادی برای روی سکو رفتن نمایدنگان کشورمان داریم ولی نباید از این نکته غافل شد که مسابقات کاملا با نظم و ترتیب خاصی برگزار می شود که این امر باعث می شود مسئولان کنفدراسیون آسیا در دوره های بعدی علاقه مند به میزبانی مجددایران در این زمینه باشند.


۱۷ اسفند ۱۳۸۸ ۰۹:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.