کرونا باعث ورشکستگی کمپانی سازنده مشعل المپیک 2012 لندن شد

کرونا باعث ورشکستگی کمپانی سازنده مشعل المپیک 2012 لندن شد

کمپانی تولیدکننده ورق های فلزی در انگلستان که ساخت و تهیه مشعل بازی های المپیک 2012 لندن را بر عهده داشت بدلیل شیوع گسترده کرونا و بدهی های سنگین پس از 25 سال ورشکسته و تعطیل شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از تایمز؛ این کمپانی بیش از 11هزار مشعل برای بازی های 2012 لندن تولید کرد تا طی 70 روز مراسم به افتتاحیه بازی ها برسد. کمپانی تولید ورق های فلزی Premier Sheet Metals در انگلستان بر طبق آخرین حسابرسی خود با مبلغی کمتر از 12 میلیون دلار و ضرر بدون کسر مالیاتی 2 میلیون دلاری ورشکسته اعلام شده است.

این کمپانی مستقر در وارویک شایر انگلستان؛ رکود موجود در بازار صنایع مکانیکی و شیوع گسترده کرونا را دلیل اصلی بسته شدن نمایندگی های خود و زیانده شدن تولیدکننده عنوان کرده است.

این شرکت صنایع فلزی پس از 25 سال فعالیت بدلیل عدم وجود اعتبارات کافی و بودجه؛ توان انجام معاملات و سرمایه گذاری خود را از دست داده است و بنا بر اعلام مشاوران حقوقی با اعلام ورشکستگی و کناره گیری از رقابت در بازار فلزات کرکره فعالیت های خود را پایین کشید. کمپانی تولیدورقهای فلزیPremier Sheet Metals مشعل بازی های المپیک 2012 لندن را ترکیبی از آهن و آلیاژهای آلومینیوم تولید کرد که 8هزار حفره روی مشعل نماد 8هزار حامل مشعل در مراسم ویژه آن بود.

۹ مهر ۱۳۹۹ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.