نخست وزیر جدید ژاپن و عزم راسخ برای برگزاری توکیو2020

نخست وزیر جدید ژاپن و عزم راسخ برای برگزاری توکیو2020

یوشیهیده سوگا، نخست وزیر جدید ژاپن از آمادگی همه جانبه و تلاش در مسیر برگزاری قطعی توکیو2020 خبرداد.
به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل ازکیودونیوز؛ سوگا طی برنامه پیش از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ژاپن را در امر برگزاری بازی های توکیو2020 با ایمنی و سلامت کامل مصمم دانست و خاطرنشان ساخت که وی و اعضاء دولتش از هیچ تلاشی برای ارائه بهترین رویداد المپیکی فروگذار نخواهند کرد.
 سخنان نخست وزیر ژاپن در خصوص بازی های المپیک مقارن با 300 روز مانده تا توکیو2020 انتشار یافت تا عزم جدی ژاپنی ها برای برگزاری این رویداد بیش از پیش نمایان شود. گفتنی است طی نشست هفته گذشته کمیسیون هماهنگی کمیته بین المللی المپیک با مسئولین ارشد ژاپن و کمیته برگزاری توکیو2020 بیش از 50 اقدام در ساده سازی و کاهش هزینه ها در برگزاری المپیک مورد بررسی و تایید قرارگرفت که بر اساس آن در نخستین گام کاهش حضور 10 تا 15 درصدی میهمانان در مراسمات المپیکی مصوب گردید.
 بررسی شرایط پذیرش تماشاگر، ارائه خدمات حمل و نقل به ورزشکاران و تیمهای شرکت کننده و برگزاری نشست های هماهنگی پیش از برگزاری رویداد در دستور کار قراردارد. نسخت وزیر ژاپن از سوی دیگر قول همکاری و تعامل کامل با IOC را در راستای برگزاری بازی ها داده است.

۷ مهر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.