عدم وابستگی بازی های پارالمپیک به کشف واکسن

عدم وابستگی بازی های پارالمپیک به کشف واکسن

اندرو پارسونز، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک از عدم وابستگی برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو2020 به کشف واکسن کرونا گفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید اسپرت، پارسونز ایده عدم برگزاری بازی های پارالمپیک توکیو2020 با استناد به عدم کشف و یا تولید واکسن کووید19 را "تا حدودی نادرست" عنوان کرد.
اندرو پارسونز درنظرگرفتن سناریوهای مختلف در کمیته بین المللی پارالمپیک را در اولویت تصمیمات IPC دانست. رئیس IPC با اشاره به انجام لیگ قهرمانان اروپا و لیگ حرفه ای بسکتبال NBA، برگزاری این رویدادها را منابعی معتبر برای کسب تجربیات لازم در مقابله با شرایط پاندمی و شیوع کووید19 و بهره برداری برای برگزاری بازی های پارالمپیک در ابعاد بزرگتر خواند اندروپارسونز کشف و تولید واکسن یا واکسنهای کرونا را ضروری و مورد نیاز مبرم جوامع توصیف کرد اما منظور از نیاز به واکسن را کنترل شرایط و پاندمی کووید19 و آنرا قویترین راه حل قلمداد کرد.
رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک وابستگی قطعی برگزاری بازی ها به کشف واکسن را مردود دانست و بر حفظ ایمنی و شرایط سلامت ورزشکاران و دست اندکاران توکیو2020 تاکید کرد.

۳ شهریور ۱۳۹۹ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.