برگزاری مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی

برگزاری مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی

مراسم تودیع رئیس و معارفه سرپرست فدراسیون اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، مراسم تودیع سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و معارفه کوروش صبوریان سرپرست جدید این فدراسیون با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
در این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون اسکی یکی از مهمترین فدراسیون های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان به شمار می آید و نگاه ویژه‌ای به اسکی کشور وجود دارد و به همین خاطر باید از زحمات و تلاش های جناب آقای افتخاری در طول ۴ سال تصدی ریاست فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی ‌کنم.
وی افزود: همه ما از فعالیت‌های اسکی کشور آگاه هستیم و تلاش‌های جناب آقای افتخاری بر کسی پوشیده نیست. آرزوی سربلندی و موفقیت برای ایشان و ورزش اسکی کشور داریم و امیدوارم جناب آقای صبوریان نیز به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون موفق باشند.
سید عبدی افتخاری رئیس پیشین فدراسیون اسکی نیز در سخنانی اظهار کرد: طی چهار سال اخیر تلاش کردم تا وظایف خود را به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی انجام دهم. مدیریت فدراسیون اسکی کاری بسیار دشوار است و ۴ سال بسیار سختی را سپری کردم و خوشحالم در این مدت فعالیت‌های موثری صورت گرفت.
وی ضمن تقدیر و تشکر از روسا و سرپرستان پیشین فدراسیون اسکی اظهار کرد: مسیر و نگرش فدراسیون اسکی و این رشته ورزشی باید عوض می‌شد. قضاوت در مورد عملکرد خود در فدراسیون را به اهل فن می‌سپارم. همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حضور خانواده بزرگ ورزش اسکی تشکر و قدردانی می‌کنم.
افتخاری با اشاره به حضور سرپرست جدید فدراسیون اسکی اظهار کرد: جناب آقای صبوریان از مدیران توانمند ورزش کشور هستند که سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف از خود برجای گذاشته‌اند و بی‌تردید با بینش و نگرشی که از ایشان سراغ دارم مدیریتی خوب و قوی در فدراسیون اسکی خواهند داشت. همه باید دست در دست هم دهیم و سرپرست جدید فدراسیون را همراهی کنیم.
کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مراسم اظهار کرد: امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی امور این فدراسیون به خوبی پیش برود. به امید خدا با همکاری و همراهی تمامی عزیزان و اهل فن انتخابات فدراسیون اسکی به خوبی برگزار خواهد شد.
وی افزود: از خانواده بزرگ ورزش اسکی به خصوص پیشکسوتان برای حضور در فدراسیون اسکی کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی در فدراسیون اسکی داشته باشیم.
در این مراسم همچنین لوح تقدیری به امضای وزیر ورزش و جوانان برای تلاش‌های ریاست پیشین فدراسیون اسکی از سوی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان به سید عبدی افتخاری اهدا شد.
در این مراسم احمد نامنی معاون مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مرتضی ساوه شمشکی کارشناس خبره وزارت ورزش و جوانان و همچنین پرسنل فدراسیون اسکی نیز حضور داشتند.


۱۳ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۷:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.