نجمه خدمتی: تعویق المپیک انگیزه مان را برای تمرین بیشتر کرد

نجمه خدمتی: تعویق المپیک انگیزه مان را برای تمرین  بیشتر کرد
دارنده سهمیه تفنگ بازی های المپیک ۲۰۲۰ گفت: بدلیل کمبود فشنگ و سایر امکانات شرایط برابری با رقبایمان نداشتیم اما با تعویق المپیک فرصت تمرین بیشتری برایمان فراهم شده است.

نجمه خدمتی ملی پوش المپیک تیراندازی بانوان در گفتگو با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد : بدلیل شیوع ویروس کرونا از اسفند تا اواسط تیرماه زیر نظر الهام هاشمی سرمربی تیم ملی بصورت مجازی تمرین کردیم و از ۱۴ تیرماه تمرینات حضوری در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی را آغاز کردیم که این تمرینات تا سه هفته ادامه داشت و در حال حاضر به مدت یک هفته استراحت داریم.
دارنده سهمیه تفنگ بازی های المپیک ۲۰۲۰ افزود: درحال حاضر بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی اردوها آغاز نشده است و فقط تمرینات حضوری و کاملا بصورت اختیاری برگزار می شود.
خدمتی در خصوص تعویق زمان برگزاری المپیک توکیو گفت: باوجودیکه تمام برنامه ریزی های مربیان، فدراسیون و ورزشکاران برای مرداد امسال بود تا در المپیک با اوج آمادگی حاضر شویم اما با شیوع کرونا شرایط تغییر کرد و المپیک به تعویق افتاد که البته سعی کردیم از این اتفاق برای خودمان انگیزه درست کنیم چراکه بدلیل کمبود فشنگ و سایر امکانات شرایط برابری با رقبای خود نداشتیم و در حال حاضر فرصت خوبی پیدا کردیم تا با وجود محدودیت ها تمرینات بیشتری داشته باشیم و به اوج آمادگی برسیم.

۶ اَمرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.