مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند

مسئولین کمیته ملی المپیک از فدراسیون والیبال بازدید کردند
رئیس و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ظهر امروز با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند .
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛ در این دیدار دکتر صالحی امیری رئیس ، نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک ، طاهره طاهریان نائب رئیس ، مجید شایسه ، هادی ساعی  و علی دادگر اعضای هیات اجرایی و بهداد سلیمی مشاور رئیس ، محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش و سپیده مقدم  دبیر شورای راهبردی با حضور در فدراسیون والیبال با مسئولین این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند .
والیبال
صالحی امیری در این دیدار ضمن اعلام حمایت از این رشته پرهوادار در کشورمان اظهار داشت خوشبختانه والیبال با کسب موفقیت های بسیار در رویدادهای بین المللی و قاره ای  نشان داده که می توان به مدال آوری در المپیک امیدوار بود . و ما انتظار داریم والیبال همچنان در ریل موفقیت حرکت کند . 
در ادامه محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز تصریح کرد: برنامه فدراسیون این است که  والیبال ایران در المپیک جزو 4 تیم پایانی باشد. البته کار سختی است. شاید برخی بگویند قول نده، ولی من ظرفیت این رشته را بالا می‌دانم. ما برای هدایت تیم ملی گزینه داخلی و خارجی داریم، ولی این کار را مدیریت می‌کنیم تا در زمان  مناسب انجام شود.

والیبال

 
۱۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.