چهاردهمین دیدار رؤسای فدراسیون های ورزشی کشور با استاندار خراسان‌جنوبی

چهاردهمین دیدار رؤسای فدراسیون های ورزشی کشور با استاندار خراسان‌جنوبی
بهمن محمدرضایی بعنوان چهاردهمین رئیس فدراسیون کشوری با استاندار خراسان‌جنوبی دیدار و گفتگو کرد.
 
 
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون اسکیت، بهمن محمدرضایی نایب رییس اسکیت فدراسیون آسیا و رییس فدراسیون اسکیت با دکتر معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در محل دفتر استانداری دیدار کرد و  به رسم تقدیر و یادبود از حمایت های بی دریغ ایشان بجهت توسعه و بستر سازی اسکیت در استان ، تابلو وتندیس اسکیت را به وی اهدا کرد.
دکتر معتمدیان در این دیدار، مسابقات ورزشی اسکیت را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان برشمرد همچنین لزوم احداث پیست استاندارد اسکیت در مرکز استان و پیستهای آموزشی و قابل دسترس برای عموم مردم در این دیدار عنوان شد که با توضیحات  رئیس فدراسیون اسکیت کشور مورد توجه استاندار قرار گرفت . 
استاندار به منظور اجرای این پروژه و پر کردن خلأ موجود، و ایجاد اوقات فراغت جوانان دستور احداث پیست را صادر  نمود. همچنین دستور داد هرچه سریع تر نسبت تهیه ۳۰۰ جفت کفش اسکیت جهت در اختیار قرار دادن به جوانان جهت آموزش در پیستهای آموزشی ، بصورت رایگان اقدام و نتیجه به عرض ایشان رسانده شود .
بر اساس دستور معتمدیان، مقرر شد مدیر کل ورزش و جوانان استان با همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، نسبت به آماده‌سازی طرح و نقشه های لازم برای احداث  پروژه زمین استاندار اسکیت اقدام کند. 
بحث و گفتگو درخصوص مسایل، مشکلات و کاستی های هیئت اسکیت در سطح استان نیز با دستور استاندار به مدیر کل ورزش و جوانان مبنی بر رفع آنها مواجه شد. 
شایان ذکر است: در این دیدار،عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مهندس شیخ زاده سرپرست هیئت اسکیت  استان و همچنین مازیار ناظمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیل رانی ، بهمن محمدرضایی نایب رییس فدراسیون اسکیت آسیا و رییس فدراسیون اسکیت را همراهی کردند.
۱۰ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.